Shitja e Volvo

Filtri

Shitja e automjeteve Volvo në Shqipëri. Historia e kompanisë

Historinë e tij koncerni Volvo e fillon në Suedi më 1915. Kompania për prodhimin e automobilëve u themelua nga Asser Gabrielsson dhe Gustaf Larson, por, deri në vitin 1927, ata ishin të angazhuar në prodhimin e kushinetave SKF. Pas prodhimit të automjetit të parë, që ishte Jakob OV4, me një motor prej njëzet e tetë kuaj-fuqi, Volvo filloi të lëvizë për fituar pavarësi nga SKF dhe e fitoi atë në vitin 1935. Lulëzimin, kompania Volvo e arriti në vitet e veprimtarisë së Gunnar Engellau, i cili e udhëhoqi kompaninë në fund të viteve pesëdhjetë të shekullit të njëzetë. Gjatë kësaj periudhe, filloi eksporti i makinave në SHBA. Në vitin 1957 sasia e makinave të eksportuara Volvo ishte rreth pesë mijë ekzemplarë. Vëllimi i prodhimit të makinave filloi të rritet me një shpejtësi të jashtëzakonshme.

Shitja e makinave Volvo u rrit për shkak të modernizimit të vazhdueshëm dhe përmirësimit të modeleve ekzistuese. Në fund të viteve shtatëdhjetë të shekullit XX, kompania filloi prodhimin e makinave me sistem frenimi të dyfishtë, sensor oksigjeni, zona të deformueshme karrocerie, me neutralizues katalitik të gazrave të djegura. Në fund të viteve nëntëdhjetë të shekullit të njëzetë, Volvo i shet korporatës Ford njësinë e saj të prodhimit të veturave. Nga ana tjetër, në vitin 2009, Ford ia rishet blerjen e vet kompanisë kineze Zhejiang Geely Automobile.

Shitja e automjeteve Volvo në Shqipëri

Shitja e makinave Volvo në Shqipëri, si në pjesën tjetër të botës po kalon kohë të vështira, por nuk zhduket aspak nga tregu i automobilëve. Më tepër gëzojnë popullaritet modelet fuoristrada të markës suedeze, të tilla si XC60 dhe XC90. Ata dallohen nga besueshmëria e tyre, cilësia e përkryer e dekorimit të brendshëm, shikueshmëria e shkëlqyer për shoferin. I vetmi minus i këtyre makinave mund të quhet konsumi mjaft i lartë i benzinës, kështu që zgjidhja më praktike do të jetë zgjidhja e një makine me një motor diesel.

Një nivel i lartë komoditeti është vënë re praktikisht nga të gjithë pronarët e makinave të këtij koncerni. Makinat Volvo janë të lehta në procesin e drejtimit; ato kanë një pamje elegante për shkak të dizajnit të tyre origjinal. Shpesh shoferët refuzojnë të blejnë makina Volvo, për shkak të pjesëve të pagjetshme. Por ky është një mendim i gabuar. Qendrat e servisit Volvo funksionojnë në mënyrë të përkryer në mbarë botën, kurse pjesët e këmbimit, të nevojshme në rast avarie, mund të gjenden gjithmonë në çdo dyqan të pjesëve të këmbimit Volvo. Prodhuesit rekomandojnë blerjen e të gjitha pjesëve të nevojshme vetëm në dyqanet e licencuara, që i përkasin drejtpërdrejt koncernit Volvo. Kjo lidhet me faktin se pjesët e këmbimit, që shiten në dyqanet e tjera të pjesëve të këmbimit për automjete, mund të jenë nën standard dhe, në këtë rast, Volvo nuk do të jetë përgjegjëse për pasojat e përdorimit të pjesëve të këmbimit të palicensuara.

Shitja e automjeteve të përdorura Volvo në Shqipëri

Shitja e automjeteve të përdorura Volvo në Shqipëri është shumë më e zhvilluar se shitja e makinave të reja të kësaj marke. Për shkak të kostos relativisht të ulët, një i apasionuar pas makinës mund të blejë për veten dhe familjen e tij një mjet transporti të rehatshëm dhe të besueshëm. Makinat Volvo janë një kombinim i stilit të mrekullueshëm dhe cilësisë së shkëlqyer evropiane. Dizajni i jashtëm dhe i brendshëm i modeleve Volvo i siguron plotësisht pronarët e vet me komoditet. Modelet e linjës së makinave Volvo dallohen nga siguria në rritje, e cila gjithmonë ka qenë një prioritet për prodhuesit suedezë. Pavarësisht shumëllojshmërisë së modeleve të gamës Volvo, të gjitha makinat ndajnë një tipar të përbashkët, i cili ndodhet në strukturën e vet. Ato janë praktikisht të paprekshme, si nga ana e fenomeneve atmosferike, ashtu edhe nga ana e presionit mekanik. Karroceritë e makinave prodhohen nga metal i cilësisë së lartë, që ka një trashësi mbresëlënëse.

Shitja e Volvo në qytete të tjera