Skoda

Filtri

Shitja e automjeteve Skoda në Shqipëri. Historia e Kompanisë

Në fund të shekullit XIX, në fillim të shekullit XX, dy tifozë të zjarrtë të çiklizmit krijuan kompaninë që prodhoi motoçikletat e para, e më vonë motoçikletat e garave. Themeluesit e kompanisë për prodhimin e mjeteve të transportit me dy rrota ishin Vaclav Laurin dhe Vaclav Clement. Në shekullin e njëzetë, ata u profilizuan për prodhimin e makinave, pasi popullariteti i karrocave vetëlëvizëse në Evropë ishte rritur jashtëzakonisht. Tashmë makina e parë që u prodhua i bëri të njohur prodhuesit çekë në të gjithë Evropën, kërkesa filloi të rritet, por kapaciteti i prodhimit nuk ishte i mjaftueshëm për të përmbushur të gjitha porositë. Atëherë nevojiteshin investime dhe forma e pronësisë u ndryshua në një shoqëri aksionere.

Qysh prej fillimit të Luftës së Parë Botërore, puna u ridrejtua në prodhimin e pajisjeve ushtarake, pajisjeve bujqësore dhe transportin e mallrave. Fabrika punoi me kapacitet të plotë, por kërkoheshin fonde për zhvillim. Në vitin 1925 ndodhi bashkimi me Pilsen dhe pastaj u shfaq Skoda. Shumë rënie u desh të përjetonte ndërmarrja gjatë pushtimit të Çekosllavakisë nga nazistët, si rezultat i Luftës së Dytë Botërore. Kjo periudhë zgjati deri në vitin 1987 dhe pas kësaj nisi rimëkëmbja. Prodhimi i modelit Favorit u shoqërua nga një vlerësim mbarëkombëtar dhe një rritje e menjëhershme e shitjeve të Skodës.

Një fazë e re e zhvillimit aktiv, eksportimit dhe fitimit në rritje, erdhi nga bashkimi në koncern i grupit të prodhuesve - Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT. Pikërisht atëherë, u prezantua Fabia kompakte, pastaj modelet kult SuperB dhe Octavia. Të gjitha këto versione të Skoda-s u prodhuan deri në fund të viteve ‘90, por edhe sot e kësaj dite po thyejnë të gjitha rekordet e shitjeve në shumë vende të botës, pa përjashtuar Shqipërinë.

Shitja e automjeteve Skoda në Shqipëri

Blerja e makinave Skoda në Shqipëri është një mundësi e shkëlqyer për të marrë një makinë evropiane me një çmim të mirë. Nëse flasim për modelet legjendare, Fabia është e sigurt se do t'u pëlqejë tifozëve të makinave kompakte dhe ekonomike. SuperB dhe Octavia janë absolutisht universale. Ato duken luksoze, brenda kanë hapësirë të madhe, tamam si të jesh në një makinë të klasit luks. Bagazhet e mëdha bëjnë të mundur transportin e ngarkesave të rënda dhe udhëtimin e lirshëm me një familje të madhe. Është e nevojshme të theksohet karroceria liftback, një shenjë e veçantë e markës tregtare Skoda.

Në hapësirën e brendshme janë përdorur materiale dekorimi praktike dhe jetëgjata, plastika e butë nuk ka aromë. Një shumëllojshmëri pjesësh përbërëse siguron një zgjedhje të lirë për çdo klient. Ekziston vetëm një bindje, duke propozuar shitjen e mjeteve Skoda, çdo tregtar e di se është thjesht e pamundur të mos e duash këtë makinë! Kostoja e mirëmbajtjes dhe pjesëve të këmbimit është e arsyeshme. Nëse nuk flasim për situata të paparashikuara dhe duke bërë vetëm një servis të planifikuar, një makinë e tillë do të shërbejë mirë për shumë vite.

Shitja e automjeteve të përdorura Skoda në Shqipëri

Shitja e Skoda-s në Shqipëri është e suksesshme, sepse në sajë të cilësisë së shkëlqyer të përbërësve dhe materialeve të përdorura, makina mund t'u shërbejë pronarëve të saj për më shumë se një dekadë. Kur të vendosni për të blerë Skoda, njihuni me mënyrat e zbulimit të defekteve të fshehura, mësoni se si të bëni saktë kontrollin vizual të karrocerisë dhe interierit.

Opsioni më i mirë,natyrisht, është të rekrutoni specialistë për të kontrolluar makinën në servis, para se ta blini. Një metodë tjetër e provuar mund të konsiderohet edhe blerja përmes një ndërmjetësi. Të dy këta pjesëmarrës në proces do të ndihmojnë në përcaktimin e dëmtimit ekzistues, përcaktimin e komsumimit aktual të pjesëve dhe vlerën objektive të automjetit.