Renault

Filtri

Shitja e Renault në Shqipëri. Historia e kompanisë

Shitja e Renault në Shqipëri u bë e mundur për shkak të rrjetit të zhvilluar të tregtarëve dhe një suksesi të tillë i paraprinë studimet në fushën e industrisë së automobilave, të bëra nga Louis Renault - themeluesi i kompanisë. Karroja e parë vetëlëvizëse u projektua nga ai më 1898 dhe, pasi bashkoi forcat me vëllain e tij më të madh, ai ishte në gjendje të krijonte një prodhim në seri. Një vit më vonë, u prodhuan 15 makina të tilla. Zhvillimet e mekanizmave të ndërrimit të marsheve të asaj kohe, të krijuara nga Louis, ende janë baza e bllokut të ndërrimit të marsheve për automjetet Renault. Pikë referimi atëherë ishin garat, por me kalimin e kohës, objektivat u transformuan dhe ndërmarrja u zhvillua. Për shembull, gjatë kohës së luftës, ishte e nevojshme të riorientohej dhe të fillonte prodhimi i pajisjeve ushtarake.

Pas Luftës së Parë Botërore, rifilloi prodhimi dhe shitja e veturave Renault dhe, pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore, të gjitha repartet u shkatërruan, Louis u akuzua për bashkëpunim me nazistët dhe u burgos. Vdiq në burg pa marrë një vendim pafajsie. Gjithçka që mbeti nga "pasardhësi" i tij kaloi në pronësinë e shtetit. Rimëkëmbja e mëtejshme e kompanisë u bë me shpenzimet e buxhetit të shtetit dhe në vitin 1946 rifilloi prodhimi. Modele të reja u prodhuan dhe nisi një fazë e zhvillimit të vazhdueshëm deri në ditët e sotme.

Shitja e automjeteve Renault në Shqipëri

Shitja e automjeteve Renault në Shqipëri sapo ka filluar qarkullojë. Megjithatë, sot është e mundur të bëhen parashikime. Koncerni Renault, i cili përfshin gjithashtu markat Dacia dhe Samsung, ka një pjesë aksionesh në kompanitë Nissan, Volvo dhe AutoVAZ. Kompania zë vendin e katërt për prodhimin e makinave në volumin e përgjithshëm botëror, kryesisht për automjetet tregtare dhe të pasagjerëve.

Marka ishte 6 herë fituese në nominimin "Makina më e mirë evropiane" dhe në larminë e saj përfshihen gjithashtu makina elektrike, kamionë të vegjël dhe makina sportive. Koncerni Renault ka fabrika në territorin e disa shteteve, një rrjet tregtar të zhvilluar dhe, për këtë arsye, një numër të mjaftueshëm autoservisesh.

Kompania po zhvillohet në mënyrë dinamike në tregun evropian dhe aziatik, duke u ofruar klientëve të saj makina të besueshme me një çmim demokratik. Makinat Renault nuk i përkasin segmentit premium, por, përkundrazi, ato janë modele praktike, atraktive, të rehatshme dhe me çmime të arsyeshme. Përshtypjet e pronarëve në mbarë botën dëshmojnë për cilësinë e lartë, qëndrueshmërinë dhe prakticitetin e produktit Renault. Ja përse:

1. Shasia më e besueshme në botë;

2. Motorët e makinave janë nga më të mirët në botë;

3. Makina e Sebastian Vettel është e pajisur me një motor Renault dhe seria e automjeteve Sport fitoi kampionatin botëror në garat profesionale.

4. Renault Megane R.S. në pistë i lë prapa konkurrentët gjermanë dhe amerikanë, si dhe, sipas karakteristikave, krahasohet me Subaru Impreza WRX STI dhe Mitsubishi Evolution X.

Shitja e automjeteve të përdorura Renault në Shqipëri

Shitja e makinave të përdorura Renault në Shqipëri po rritet me shpejtësi, pasi përdoruesit nuk kanë dyshime për cilësinë e pjesëve të përdorura dhe elementëve të interierit. Automjetet janë të qëndrueshme në kushte të ndryshme përdorimi dhe janë në gjendje t’u shërbejnë pa të meta disa pronarëve, madje edhe disa gjeneratave. Materialet e përdorura për dekorimin e makinave janë në nivelin më të lartë dhe mund të krahasohen me elementet e dekorimit të disa makinave gjermane. Lënda plastike për interierin, e prodhuar në fabrikat e Turqisë dhe Rusisë, në cilësi është mjaft e krahasueshme me homologët japonezë, koreanë dhe amerikanë.

Konkurrentë në shitjen e kësaj marke nuk ka praktikisht,sidomos duke pasur parasysh politikën e çmimeve. Qasja sigurohet nga platformat e unifikuara B, C, D. Pavarësisht të gjitha avantazheve, është gjithmonë më mirë të siguroheni para blerjes dhe të kontrolloni gjendjen teknike të automjetit, duke kontrolluar karrocerinë, interierin dhe komponentët e brendshëm në një servis të specializuar.