Opel

Filtri

Njoftimet Premium

Shitja e Opel-it në Shqipëri. Historia e kompanisë

Shitja e Opel-it në Shqipëri ka vazhduar për një kohë të gjatë dhe historia e krijimit të kompanisë i ka rrënjët në fund të shekullit XIX, më saktë, në 1890. Gjatë një shekulli, prodhimi u transformua nga ai i veshmbathjeve dhe biçikletave në atë të makinave, të gjitha në sajë të punës aktive të Adam Opel dhe disa brezave të familjes së tij. Periudha e formimit të markës Opel mund të ndahet në 6 faza:

1. Fillimi i prodhimit. Nga viti 1899 deri më 1928 janë bërë studime, testime dhe përpjekjet e para për shitje. U përfshinë inxhinierë-specialistë dhe pati edhe zhgënjime e humbje. Vëllezërit Opel (Karl dhe Wilhelm) ishin të parët që prodhuan karrocën e vetëlëvizshme Luzman, por shpejt ajo duhej të ndalej, pasi modeli kërkonte shumë përmirësime dhe investime. Më e suksesshme ishte përpjekja për të krijuar një makinë në vitin 1902 me një motor 2 cilindërsh me fuqi 10-12 hp, të quajtur "Doctorwagen". Aty nga viti 1928, kompania fitoi 37.5% të tregut të automobilëve në Gjermani.

2. Kriza. Shitja te kompania “General Motors” (1929 - 1945). Familja Opel, duke pasur frikë pasojat e krizës globale, vendosi ta shiste "krijimin e saj "te korporata e madhe amerikane e automobilëve General Motors. Duke shfrytëzuar këtë, vetë kompania Opel filloi të zhvillohej në mënyrë aktive dhe ishte e para që i kreditonte banorët e Gjermanisë për të blerë një makinë, duke themeluar një kompani sigurimi dhe një bankë. Nisi prodhimi në seri i makinave me emrin "Olympia", pas prezantimit të modelit në autosallonin e Berlinit.

3. Rindërtimi (1945 - 1979): rikthimi pas luftës i pajisjeve prodhuese, pikërisht zgjerimi i shpejtë i prodhimit dhe konsolidimi i pozicioneve në tregun e automobilëve.

4. Zhvillimi i modeleve ekologjike, për shkak të krizës së karburantit në botë (1980 - 1989)

5. Dalja në tregun botëror dhe ndërkombëtarizimi i markës (1900-1999).

6. Rinovimi i prodhimit dhe zhvillimi i produkteve të reja. Ishte planifikuar të injektoheshin 10 miliardë euro për zhvillim, duke përditësuar linjën e modeleve çdo gjashtë muaj. Një fabrikë e re është në ndërtim e sipër, janë duke u zhvilluar motorët ECOTEC. Në vitin 2008, bashkë me krizën ekonomike në SHBA, në një situatë të vështirë ekonomike është dhe General Motors. Në vitin 2009, General Motors madje u përpoq të shiste markën Opel, por shpejt situata u përmirësua dhe vendimi për shitjen u anulua.

Shitja e automjeteve Opel në Shqipëri

Blerja e një makine Opel është gjithmonë një investim i leverdisshëm i parave për një makinë të besueshme e me cilësi të lartë. Kjo makinë nuk ka të meta e, në kombinim me çmimin e volitshëm për pjesët e këmbimit dhe me jetëgjatësinë e përdorimit, rrallë ka konkurrentë në tregun botëror. Popullaritetin prodhuesit gjerman ia siguroi cilësia e mirënjohur në gjithçka, përfshirë edhe çmimi e lirë. Cilësia e të gjitha detajeve, e nyjeve dhe e pajisjeve është në një nivel të lartë, ka dhe shumëllojshmëri të madhe në pjesë përbërëse dhe dizajn.

Para se të blini një Opel, ju duhet të vlerësoni komoditetin në autosallon dhe të kuptoni se si sillet në rrugë kjo makinë gjatë drejtimit të saj. Nëse jeni përkrahës i zbritjes lart nga toka, i shikueshmërisë së shkëlqyer, i ndenjëseve shumë të forta, atëherë Opel-i është makina juaj në Shqipëri. Gjithashtu këto makina dallohen për saktësinë në drejtim dhe funksionimin e nënvarëses. Automjeti gjerman është projektuar për të ecur në sipërfaqen e çdo lloj rruge, kurse karroceria përveç të tjerash, është punuar me një shtresë antizhavorr, duke e mbrojtur atë nga korrozioni i parakohshëm.

Shitja e automjeteve të përdorura Opel në Shqipëri

Blerja e një makine të përdorur nuk është më pak e kërkuar në Shqipëri sesa blerja nga një sallon makinash pa kilometrazh. Ne kemi folur tashmë për cilësinë dhe besueshmërinë dhe ky është faktori kryesor, që ju lejon të blini një makinë me kilometrazh. Çmimi i pjesëve të këmbimit, pavarësisht nga modeli Opel, është i përballueshëm, por është absolutisht e nevojshme të siguroheni për gjendjen teknike të të gjitha njësive para blerjes. Për ta bërë këtë, do të duhet të kontrolloni vetë makinën brenda dhe jashtë, të zbuloni ndonjë defekt dhe dëmtim. Duke marrë një ekspert, gjithashtu, do të jeni në gjendje të përcaktoni nëse makina ka pësuar më parë një aksident, nëse janë bërë punime në karroceri dhe zëvendësime të pjesëve dhe komponentëve.

Përveç kësaj, ne rekomandojmë të kontrolloni mekanizmin ngritës së bashku me një specialist autoservisi. Kështu ju mund të eliminoni rreziqet për të pasur dëme të fshehura dhe të përcaktoni me saktësi gjendjen teknike të makinës dhe kilometrazhin e saj aktual.