Zgjedhja e një makinë të përdorur me një motor naftë është një detyrë e vështirë dhe kërkon kujdes të veçantë. Në këtë artikull ne do të përpiqemi t'u përgjigjemi pyetjeve themelore që mund të lindin kur zgjidhni një makinë naftë.
Nëse kapaciteti i motorit është më pak se 2 litra, atëherë është ekonomik, por më pak i besueshëm se një motor i madh. Një motor nafte kërkon durim dhe gatishmëri për shpenzime të papritura financiare, shpesh të mëdha. Riparimi i një motori të tillë mund të kushtojë disa mijëra euro.
Makinat e vjetra me një motor naftë përshpejtohen shumë më ngadalë sesa makinat me motor benzinë. Amatorët e shpejtësive të mëdha, për herë të parë të ulur pas timonit të një makine naftë, mund të mbeten shumë të pakënaqur. Makinat moderne me naftë nuk e kanë një problem të tillë, ato përshpejtojnë jo më pak se benzina. Blerja e një makine me motor nafte është më e mirë në sezonin e ftohtë. Në temperaturat nën-zero është shumë më e lehtë të shihen të gjitha problemet e një motori naftë. Rezulton se është mirë të kontrolloni një makinë naftë në dimër (mbrëmje ose mëngjes të herët)
Këshillohet që të ngisni me xhiro të mesme ose të ulët dhe ju duhet që të rrisni shpejtësi pak më herët se sa në një makinë benzine. Nëse kjo nuk bëhet, motori do të zgjasë 3-5 herë më pak! Shërbimi i makinave në tregtarët zyrtarë është gjithmonë i shtrenjtë. Sidoqoftë, duhet të jeni të sigurt për kualifikimin e specialistit, përndryshe shpenzimet tuaja mund të bëhen shumë të mëdha! Sipas prodhuesit, një veturë me naftë duhet të udhëtojë nga 500 në 600 mijë kilometra para riparimit të parë të madh, por në shumicën e rasteve kjo shifër mund të zvogëlohet për 2-3 herë. Një problem i tillë lind për shkak të mirëmbajtjes jo të duhur të makinave!