Shitja e Mazda

Filtri

Shitja e Mazda-s në Shqipëri. Historia e kompanisë

Automjetet Mazda kanë lindur falë Dzyudziro Matsud,i cili krijoi dhe zhvilloi një markë kaq të fuqishme dhe popullore që nga viti 1920. Fillimisht, fabrika ishte e specializuar në prodhimin e materialeve të ndërtimit nga pema e tapës. Më vonë u prodhuan në fabrikë makinat e industriale dhe në vitin 1920 u prodhua një seri motoçikletash për provë, njëra prej të cilave fitoi garën në vitin 1930. Paralelisht, u vendos të prodhohej për provë një parti kamionësh me tri rrota (1931) me një kapacitet motori prej 500 kubik. Ishte ky viti që kompania mori emrin e saj të përhershëm Mazda dhe nën këtë markë bëhet shitja e makinave sot në mbarë botën.

Mazda është emri i Zotit Suprem të Dritës dhe emri është në harmoni me mbiemrin e themeluesit të markës Matsuda. Një vit pas fillimit të implementimit të një serie kamionësh ekonomikë, kreu i kompanisë fillon eksportin e tyre në Kinë. Në të njëjtën kohë, lindi ideja e krijimit të disa modele veturash, madje edhe prodhimi i një serie provë, por zhvillimi u pengua nga Lufta e Dytë Botërore. Pasojë e operacioneve ushtarake dhe e shpërthimit atomik në Hiroshima është rrënimi i kapacitetit prodhues të kompanisë me 50%. Aty nga viti 1950, aktiviteti i plotë i kompanisë rimëkëmbet dhe rifillon shitja e kamionëve Mazda, si dhe e zjarrfikësve të vegjël, vetëm se tashmë me kapacitet motori prej 1157 kubikë e më lart.

Epoka e veturave të bollshme dhe e serive të tjera Mazda filloi vetëm në vitin 1960, për shkak të rritjes së mirëqenies së japonezëve dhe nevojave të të gjithëve për një makinë personale. Modeli i parë i prodhuar ishte një makinë me dy dyer për qytet R360. Ajo ishte e pajisur me një motor me 2 cilindra (356 kubikë). Dizajni i karrocerisë ishte i thjeshtë, por tërheqja kryesore ishte kompaktësia dhe çmimi i leverdisshëm.

Shitja e Mazda-s në Shqipëri

Shitja e Mazdës në Shqipëri është mjaft aktive dhe kryesisht kjo shpjegohet me lirësinë e çmimit të makinave, sigurinë dhe performancën e shkëlqyer. Marka Mazda është e njohur për dizajnin unik të karrocerisë, të njohur në të gjithë botën, dhe karakteristike vetëm për makinat japoneze. Ngarja e makinave Mazda është një kënaqësi, sepse e gjithë puna elektronike funksionon pa dështime. Me këto makina është e rehatshme për të lëvizur në çdo lloj terreni. Prodhuesi ofron lloje të ndryshme karrocerie, opsione sipas fuqisë dhe ngjyrës. Të gjithë parametrat zgjidhen vetëm në përputhje me pritshmëritë e klientit, kurse gama e gjerë e modeleve plotëson nevojat e secilit.

I rëndësishëm është edhe servisi i lirë gjatë shitjes së Mazda-s në Shqipëri. Edhe pse kjo makinë zyrtarisht nuk konsiderohet më e larta në nivel prestigji, ajo ka qenë prej kohësh në krye të vlerësimit të klientëve për të gjithë parametrat e cilësisë dhe komoditetit, duke mbetur në segmentin e makinave të përballueshme. Pjesët e këmbimit mund të porositen lehtë dhe të merren shpejt në çdo vend të botës, kurse kostoja e tyre është më e lirë sesa e markave evropiane ose amerikane.

Blerja e makinave të përdorura Mazda në Shqipëri

Nuk duhet të keni frikë nga blerjet e makinave të përdorura Mazda në Shqipëri, veçanërisht nëse njiheni me materialin më poshtë dhe kuptoni se çfarë duhet të kërkoni kur bëni zgjedhje. Natyrisht, zgjedhja duhet të fillojë me përcaktimin e dëshirave dhe nevojave. Si fillim, zgjidhni qëllimin e blerjes: për biznes, udhëtim familjar apo transportim të ngarkesave të ndryshme. Pastaj duhet të përcaktoni tipin e karrocerisë, duke llogaritur kapacitetin e bagazhit dhe numrin e vendeve të kabinës. Zgjidhni fuqinë, llojin e aparatit të transmisionit dhe opsionet e komandimit (kompjuteri i spondit, kontrolli i klimës ose kondicioneri, mënyra e ndërrimit të marsheve etj.). Pastaj merrni hapin e fundit: zgjidhni një ngjyrë.

Pasi të përqendroheni te një ose disa makina konkrete në tregun e mjeteve të përdorura të transportit, është e nevojshme të kryeni diagnostikimin dhe të kontrolloni gjendjen teknike të të gjitha njësive. Dëmtimet e karrocerisë mund t’i zbuloni vetë (gërvishtjet, korrozionin, shtypjet), por diagnostikimin e nënvarëses, qarkut elektrik dhe pjesëve kompjuterike duhet t'ua besoni punonjësve të servisit.

Shitja e Mazda në qytete të tjera