Volkswagen Golf 2020: fotot, karakteristikat teknike, çmimi, fillimi i shitjeve.

Më 24 tetor të vitit 2019, kompania gjermane Volkswagen prezantoi gjeneratën e tetë të hatchback-ut më të shitur Golf. Pamja e makinës ndryshoi, por ajo mbeti e njohur. Kompania vendosi të braktisë versionin me tre dyer, duke lënë vetëm versionin me pesë dyer. Ndryshimet kryesore kishin të bënin me brendinë e Volkswagen Golf dhe me pajisjet e tij teknike.

Eksteriori


Në Golfin e ri nga përpara, është instaluar një optikë e ngushtë. Tani absolutisht e gjithë optika e ndriçimit në versionin bazë është LED, me një kosto shtesë janë në dispozicion fenerët e matricës.


Grila e radiatorit tashmë është bërë më e ngushtë, në qendër të saj është logoja e azhornuar e markës Volkswagen. Logoja fitoi një dizajn të ri dy-dimensional.


Në profil, hatchbacku i ri është shumë i ngjashëm me makinën e gjeneratës së mëparshme. Është shtuar një dizajn i ri i disqve të rrotave. Pjesa e pasme e Golfit të ri 2020 përfshin fenerët striktë, kapakun kompakt të bagazhit dhe parakolpin mjeshtëror me vija të holla të fenerave kundra mjegullës. Mbishkrimi «GOLF» tani ndodhet jo në të majtë, por drejt në qendër të derës së pestë, nën logon e kompanisë. Shkronjat në emërtimin e modelit tani kanë një formë tjetër.


Koeficienti aerodinamik ra nga 0.29 në 0.275. Baza e rrotave të makinës u rrit me 16 mm (deri në 2636 mm) dhe gjatësia totale u rrit me 26 mm (4284 mm). Në të njëjtën kohë, makina u bë 36 mm më e ulët (1456 mm), 10 mm më e ngushtë (1789 mm).

Interiori


Salloni i Volkswagen Golf ka pësuar ndryshime të mëdha, kështu që nga versioni i mëparshëm pothuajse asgjë nuk ka mbetur. Para nesh është një panel i përparmë plotësisht i ri me një numër minimal të butonave mekanikë.


Dy ekrane të mëdhenj janë përgjegjës për mbështetjen e informacionit: sistemi multimedial me prekje 10 inç (diagonale 8,25-inç në konfigurimin bazë) dhe ekrani 10,25 inç i panelit instrumental virtual.


Aksesi i shpejtë për një numër funksionesh sigurohet nga disa butona nën ekran, si edhe nga çelsat e kuadrit. Në të majtë të timonit është njësia e komandimit të ndriçimit dhe e ngrohjes së xhamave.
Ndër opsionet e mundshme për makinën, klientëve u ofrohet: ekrani i projeksionit, mbulesa panoramike, kontrolli i klimës me tre zona, sistemi akustik Harman/Kardon dhe ndriçimi i pasëm (deri në 32 nuanca). Në listën e asistentëve elektronikë ekziston kontrolli inteligjent i lundrimit IQ.Drive. Një asistent i tillë është një version i thjeshtuar i autopilotit, i aftë të drejtojë në mënyrë të pavarur makinën, por në të njëjtën kohë duke kërkuar që duart e shoferit të ndodhen në timon (ato mund të hiqen jo më shumë se 15 sekonda).


Për herë të parë, është instaluar në makinë ndihmësi personal i zërit Alexa, i cili do t'ju ndihmojë të gjeni lajme, të zgjidhni muzikë, të njiheni me motin ose të lidhni makinën me pajisjet shtëpiake nga sistemi «Shtëpi e zgjuar».
Sisitemi Personalization 2.0 tani mban mend preferencat e ndryshme të shoferit. Është e mundur të sigurohet akses në makinë duke përdorur një smartphone përmes një aplikacioni të veçantë (për shembull, hapni dyert, ndizni motorin, etj.). Modifikimet themelore të Golfit tashmë janë të pajisura me sistemin e kontrollit të gjendjes Front Assist me një radar dhe kamera, e cila tani dallon jo vetëm këmbësorët, por edhe çiklistët, madje ka mësuar edhe frenimin automatik në kryqëzimin para makinës që vjen përballë gjatë kthesës majtas.

Karakteristikat teknike


Volkswagen Golf i ri 2020 bazohet në platformën e ripunuar MQB, e cila lejon instalimin e motorëve hibridë.
Golfi i ri u ofrohet klientëve me katër variante të motorëve benzinë nga seritë EA211 Evo:

  • 1.0 TSI 90 kuaj fuqi;
  • 1.0 TSI 110 kuaj fuqi;
  • 1.5 TSI 130 kuaj fuqi;
  • 1.5 TSI 150 kuaj fuqi.

Të gjithë motorët, përveç të parit (90 kuaj fuqi), mund të plotësohen nga një sistem hibrid i lehtë eTSI, i cili përfshin një gjenerator 48 volt dhe një bateri të vogël litium-jon. Por një shtesë e tillë është e mundur vetëm për versionet me një robot DSG me 7 marshe. Vlen të përmendet se në këtë hatchback instalohet edhe një tjetër tip i kutisë së ndërrimit të shpejtësisë – ajo mekanike me 6 marshe.


Motorët me naftë 2.0 TDI kanë dy mundësi fuqie — 115 dhe 150 kuaj fuqi. Modifikimi me një motor më të fuqishëm, nëse dëshironi, bëhet me katër rrota aktive 4Motion.


Përveç versioneve të listuara tashmë, modeli i gjeneratës së tetë ofrohet në dy versione hibride, të lidhura për t'u rimbushur në një prizë ose terminal të veçantë. Volkswagen Golf eHybrid është i pajisur me një turbomotor 1.4 TSI, një kuti shpejtësie robotike 6DSG, me një motor elektrik të integruar dhe një bateri 13 kW/orë. Kapaciteti i përgjithshëm i mekanizmit është 204 kuaj fuqi. Një tjetër version hibrid i Golfit ka përcaktimin GTE dhe ka të njëjtin mekanizëm, por dallon nga fuqia e shtuar deri në 245 kuaj fuqi.


Kompania vendosi të heqë dorë plotësisht nga hatchbacku elektrik e-Golf, në vend të tij kohët e fundit u prezantua një hatchback Volkswagen ID.3 me motor elektrik. Në vitin 2020, gama e Golfit do të zgjerohet në mënyrë të konsiderueshme, sepse do të plotëshet me hatchback-ë të fuqishëm Golf GTI, Golf GTD dhe Golf R. Golf R do të marrë një motor 300 kuaj fuqi.

Çmimi dhe fillimi i shitjeve

Në tregjet gjermane dhe austriake, Volkswagen Golf 8 doli në shitje në dhjetor të vitit 2019. Në tregjet e tjera të botës, shitjet do të fillojnë në vitin 2020. Çmimet në Gjermani fillojnë nga 27.500 euro.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër