Prezantimi i makinës dhe shoferit 2022 EV i Vitit

Rezultatet e testit C/D me një shikim

60 mph: 4,5 sek
1/4 Milje: 13,2 sek @ 102 mph
Frenimi 70–0 mph: 170 ft
Mbajtëse në rrugë, 300-ft Skidpad: 0,85 g
Gama e autostradës: 210 mi

Nëse doni të dini pse Hyundai Ioniq 5 është EV-ja jonë e Vitit, thjesht shikoni atë. A nuk është ky dizajni i ri më i lezetshëm në rrugë? Pikërisht kur menduat se forma e kryqëzimit me dy kuti i ishte dhënë përgjithmonë njollave amorfe të tunelit të erës, vjen ky koleksion me prerje dhe drejtkëndësha, të gjitha të turpshme dhe sfiduese, por në një farë mënyre ende shënojnë një koeficient tërheqjeje relativisht të rrëshqitshme 0,29. Ky është dizajn i lartë për masat, deri te boja gri mat me pamje ekzotike — një opsion prej 1000 dollarësh. Po, kjo është e gjitha. Çmimi i Ioniq 5, i cili fillon nga 41,245 dollarë, është e vetmja gjë në lidhje me të që është plotësisht normale.

Kjo makinë është me siguri e çuditshme. Selia e shoferit ka një mbështetëse këmbësh elektrike? Mirë! Konzola qendrore rrëshqet 5,5 inç prapa, kështu që ju mund të ngjiteni në secilën sedilje të përparme nga të dyja anët, nëse lind nevoja. Ju gjithashtu mund ta çoni makinën përpara ose mbrapa duke përdorur çelësin, duke dëshmuar përkushtimin e Hyundai për t'u shtrydhur në hapësira parkimi të padëshirueshme.

Kontrolli i lundrimit i kushton vëmendje mënyrës se si vozitni, kështu që mund të përpiqet të imitojë stilin tuaj (në mënyrë alternative, mund të konfigurohet manualisht për «djaloshin e zemëruar të Bostonit që nxiton të blejë bileta Powerball»). Kur futeni në prizë, një zë i patrupëzuar dëgjohet «filloi karikimi» nga diku poshtë makinës. Mund ta refuzosh ose ta çaktivizosh, por është kënaqësi të trembësh njerëzit në karikues publikë me makinën tënde që flet me këmbëngulje.

Me baterinë e tij standarde 58,0 kWh, Ioniq 5 është i mirë për 220 milje rreze të vlerësuara nga EPA. Bateria më e madhe (77,4 kWh) ofron 303 milje distancë në modelet me lëvizje të pasme dhe 256 milje në makina me të gjitha rrotat. Këto shifra nuk janë lider në klasë (EPA vlerëson Tesla Model Y Long Range me 330 milje), por kjo nuk ka aq rëndësi duke pasur parasysh arkitekturën 800 volt të Hyundai dhe si rrjedhojë aftësinë e karikimit të shpejtë—një karikues 350 kW mund të shpërtheje më të madhen nga dy paketat e baterive nga një gjendje karikimi 10 deri në 80 përqind në 18 minuta.

Bateria e Hyundai, e furnizuar nga SK Innovation, është gjithashtu në gjendje të veprojë si një gjenerator; Hyundai e quan këtë aftësi nga automjeti në ngarkim. Me një prizë përpara sediljes së pasme dhe një përshtatës që futet në portën e karikimit, ju keni 1900 vat në dispozicion për të mbyllur ose mbajtur frigoriferin tuaj të ftohtë gjatë një ndërprerjeje të energjisë. Kjo veçori mund të jetë gjithashtu një ndihmë për kampingun, dhe në fakt Ioniq 5 mund të transportojë një rimorkio të rregullt loti: Vlerësimi i tij i tërheqjes është një 1650 paund modest, por i dobishëm.

Do të shpresonit që EV-ja jonë e Vitit do të ishte argëtuese për t'u drejtuar, dhe Ioniq 5 nuk zhgënjen as atje. Në formën e lëvizjes me të gjitha rrotat, ai arrin 60 mph në 4,5 sekonda, vetëm 0,2 sekondë pas një Ford Mustang Mach 1. Dhe kjo nisje nuk kërkon ndonjë përgatitje të hollë, siç dëshmohet nga 4,8 sekonda 5-to-60- mph kohë. Ioniq 5 ndihet sikur është me makinë nga pas, i lumtur të varë bishtin.

Nga 320 kuaj fuqi totale, 221 kuaj vijnë nga motori i pasmë dhe 99 nga pjesa e përparme. Në fakt, kur nuk jeni thellë në përshpejtuesin, Ioniq është me lëvizje me rrota të pasme, siç do t'ju tregojë përmes grafikës së grupit të instrumenteve që përshkruan shpërndarjen e energjisë në kohë reale në katër pjesët e kontaktit. Kontrolli i tërheqjes dhe i qëndrueshmërisë janë plotësisht të mundshëm, zakonisht një shenjë e një makine që është gati për festë. Kjo gjë në gomat e dimrit, në disa centimetra pluhur të freskët, do të jetë një trazirë.

Dhe kur nuk jeni duke vozitur sikur jeni në një skenë Rally Finlandë, Ioniq mund të shndërrohet në një kryqëzor jashtëzakonisht të rehatshëm. Leximi i tingullit të tij të brendshëm prej 67 decibel në 70 mph është vetëm një decibel më i lartë se ai i një Bentley Bentayga S—kur bie shi, vëreni vërtet goditjen e fshirëseve të xhamit, sepse kjo është gjithçka që mund të dëgjoni. Brendësia ndihet e madhe, në funksion të bazës së rrotave luksoze 118,1 inç, e cila është një territor me madhësi të plotë të SUV-ve.

Hyundai nuk bën ndonjë punë të madhe në lidhje me sistemin e tij të ndihmës së drejtimit në autostradë 2 (i cili kombinon lundrimin adaptiv dhe përqendrimin e korsisë), por është një nga më të mirët në biznes dhe ndihet sikur do të ishte gati për të shkuar pa duar me shtimin e një kamerë për monitorimin e shoferit. Ndihmon edhe me ndryshimin e korsisë — jepni timonin një shtytje dhe makina rrëshqet pa probleme për një kalim. Ekrani kryesor ka një modalitet të realitetit të shtuar, nëse keni nevojë për një shkëputje nga realiteti i rregullt. Ashtu si me stilin e jashtëm, brendësia e Ioniq 5 ndihet si një koncept që ndoshta nuk do të arrijë në prodhim. Përveçse e ka bërë tashmë.

Trupi i vogël — në fakt një çantë e ulur në majë të pajisjes elektronike të energjisë elektrike — është një shaka dhe rrethi i kthesës është jashtëzakonisht i madh, rreth një këmbë më shumë se ai i një GMC Yukon bazë. Zhvendosësi rrotullues i kërcellit kërkon gjithashtu përshtatje.

Por çfarë atëherë? Hyundai Ioniq 5 ndihet si e ardhmja. Dhe e ardhmja është e mirë.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër
Comments
Për të publikuar komentin tuaj, Ju duhet të regjistroheni ose të hyni.
Komentet për këtë njoftim janë mbyllur
  • Noel 18.08.2022 20:24
    Sa më shumë i shoh këto, aq më shumë më pëlqejnë. Është si një GTI me pamje futuriste/retro. Nëse versioni i gjeneratës tjetër i kësaj mund të mbajë një distancë prej 350 miljesh, unë do ta konsideroj fuqimisht një të tillë në atë kohë. Për momentin, është vërtet e lezetshme, por jo reale për mua që ta zotëroj.
  • Eriseld Zyka 18.08.2022 20:35
    Mirë për Hyundai! Tregu i automjeteve elektrike po bëhet më konkurrues dhe është mirë që nuk është më një rodeo me një kalë. Kërkoj më shumë oferta edhe nga kompanitë e tjera të makinave. Ndërkohë, CEO i Tesla-s duket se është i preokupuar me gjëra të tjera në vend të prodhimit të makinave.
  • Stefano Lovero 18.08.2022 20:39
    57 mijë dollarë të testuar me një distancë prej 256 miljesh. Duket bukur apo jo dhe nxitje e qeverisë apo jo, kjo është një gërvishtje e madhe për diçka që shkon përgjysmë me një tarifë sesa kamioni im në autostradë me një rezervuar plot.
    Noel 18.08.2022 20:44
    Çështja është se ajo shkon shumë më tej se kamioni juaj shkon me energji elektrike. Që do të thotë se mund të përdorni një "karburant" shumë më të lirë, të karikoni në shtëpi dhe të jeni më të shpejtë më të qetë dhe më të qetë.
    Nëse i dëshironi ato avantazhe, kjo është një mënyrë shumë e mirë për t'i marrë ato. Tani mund të flasim nëse ato avantazhe ia vlejnë, por kjo është një tjetër bisedë.