Porsche Mission E: Premiera e autosallonit.

Së shpejti pritet një debutim: prodhimi i një Porsche-i të ri me një motor elektrik. Modeli po kalon testimet përfundimtare dhe bota do të shohë 100% makina elektrike në 2-3 vitet e ardhshme. Kjo vjen nga miratimi i mjeshtrave profesionistë të korporatës Porsche AG. Tashmë është e qartë se prezantimi i projektit Mission E është një çështje e zgjidhur.

Drejtori i Komitetit Administrativ të korporatës Porsche AG Oliver Blum, tha se risi do të thotë fillimi i një epoke të re në kronologjinë e industrisë së makinave sportive. Pritet që modeli të dalë në dimër, në kryqëzimin e viteve 2020-2021.

Çfarë pritet

Me zhvillimin e projektit Mission E ,Porsche-i me besim po konsolidon rritjen e qëndrueshme të aksioneve të kompanisë së vet. Në Shtutgart,po planifikohet sistemimi në punë i 1.000 punonjësve për të ndërtuar supermakina. Korporata ka paguar më shumë se 700 milionë euro për pajisjen e një rripi special konvejeri.

Gjatë 3-5 viteve të ardhshme, kompania do të ndërtojë një korporatë inovative të bojës dhe llakut. Në të ardhmen e afërt është ndërtimi i një uzine montimi, e specializuar në prodhimin e artikujve të rinj. Kapaciteti ekzistues industrial i prodhimit të motorëve është planifikuar të zgjerohet jashtëzakonisht, sidomos për sa u përket motorëve elektrikë.

Karakteristikat teknike

Punimi konceptual Mission E u shfaq në mënyrë magjepsëse në autosallonin e famshëm ndërkombëtar të Parisit (PAA) në mars 2018. Vizitorët u habitën nga dizajni i pakrahasueshëm dhe potenciali i kësaj makine.

Pionieri teknologjik, duke kombinuar shprehjen popullore «E-Performance», karakterizohet nga një kontrollueshmëri e shkëlqyeshme dhe funksionalitet modern. Makina me 4 dyer është e pajisur me sedilje të veçanta për tre pasagjerë dhe shoferin. Fuqia e motorit tejkalon 600 kuaj fuqi, gjë që bëhet e barabartë me 440 kW.

Kështu, makina arrin një shpejtësi deri në qindra km / orë për më pak se 4 sekonda, e cila u vlerësua pozitivisht nga ekspertët botërorë. Një avantazh shtesë është distanca e përshkuar e makinës elektrike, duke arritur 500 kilometra me një karikim.

Karikimi është parashikuar të bëhet me ndihmën e një pajisjeje karikuese 800 volt, e projektuar posaçërisht për makinën. Shpikja është dy herë më efektive se sistemet moderne të karkimit të shpejtë dhe bateritë Li-ion, të përfshira në dyshemenë e makinës, kanë fuqi të mjaftueshme për të marrë 80 për qind të karikimit në vetëm 15 minuta.

Një mënyrë alternative, për të kompensuar humbjen e energjisë, është duke mbushur pa kabllo makinën me induksion nëpërmjet një bobine të instaluar në garazh në dysheme.

Kompania në lidhje me produktin e ri

Kreu i korporatës Porsche AG, Wolfgang Porsche, ka folur tashmë për propozimin e ardhshëm mbi një markë të re me lancimin e projektit Mission E. Përveç kësaj, ka pasuar një deklaratë për mbajtjen e pozicioneve drejtuese në këtë segment të tregut të makinave sportive.

Kreu i bordit të drejtorëve të Porsche-it, Oliver Blum shprehu besimin e tij në angazhimin e korporatës për prodhimin e modeleve komplekse dhe të diskutueshme që korrespondojnë me filozofinë e kompanisë. Ai, gjithashtu, u shpreh për mënyrat e zgjidhjes së problemeve të lëvizjes elektrike dhe e drejtoi vëmendjen tek pesha e projektit që po shqyrtohet në Shtutgart.

Në fund të fundit,koncepti Mission E përcakton landin e Baden-Württemberg-ut si një platformë kyçe industriale dhe është me rëndësi vendimtare për zhvillimin e shesheve qendrore të ndërtimit të automobilëve në Gjermani.

Uwe Hyuk, kreu i Zyrës Qendrore për Ndërtim dhe drejtori i dytë i Komitetit Monitorues të Porsche AG, shprehu besimin e tij me rastin e festës dhe përcaktoi se prodhimi i makinës pa kufizim shpejtëse nuk është më një mit, por një çështje e së ardhmes së afërt. Ai e krahasoi ardhjen e një supermakine me agimin e një epoke të re dhe shprehu bindjen në suksesin e projektit.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër