Rishikimi i Mercedes-Benz EQE 350 2022

Tradicionalisht, ky rol është përcaktuar mirë dhe është luajtur në mënyrë të besueshme nga Mercedes E-Class. Shenjat dalluese janë hapësira, komoditeti dhe izolimi më i mirë në klasë, të gjitha në një dizajn elegant, por të nënvlerësuar dhe një me një trajtim që, nëse jo plotësisht tërheqës, ndihet i qetë. Gjithçka, një akt klase.

Pra, për EQE, i cili për sa i përket stilit dhe teknologjisë është shumë më pak Mercedes EQS. Çfarë ka për pronarin e E-Class që dëshiron të shkojë elektrike? Ndoshta jo një ndjenjë dërrmuese e vlerës për para. EQE 300 e nivelit fillestar, me lëvizje nga pas ofron përafërsisht të njëjtën performancë si E200, por në veshje të ngjashme kushton pothuajse 35,500 € më shumë se homologu i tij me motor benzine prej 53,300 €. Mercedes pretendon se EQE dhe E-Class arrijnë marzhe të ngjashme fitimi dhe nuk është e vështirë të kuptohet pse.

Pastaj është estetika. Këtu mund të flas vetëm për veten time, por diferencimi i Mercedes-it i salloneve të tij elektrike nga status quo-ja e ICE ka rezultuar në diçka pak pa formë. Ndoshta nuk do t'ju befasojë të dini se EQE është më i shkurtër, më i gjerë dhe më i gjatë se E-Class loping. Sigurisht, hunda është mjaft e zgjuar dhe difuzori i pasmë është i qëllimshëm, por krejtësisht makinës i mungon personaliteti, njëlloj si EQS shumë i ngjashëm, por pak më i rrëshqitshëm.

EQE fillon të krijojë rastin e tij ndërsa e drejtoni, por vetëm në mënyra specifike.

E mira e madhe pozitive është cilësia e lëvizjes, e cila për makinën tonë të testit EQE 350+ AMG Line, me rrota 21 inç, është jashtëzakonisht e qetë. Pezullimi është modeluar sipas modelit të S-Class, me susta ajri rreth e qark, dhe kjo duket. Përveç goditjeve të mprehta me të cilat pak ose aspak sisteme pneumatike përballen mirë, EQE kalon nëpër rrugë edhe më të ashpra i patrazuar dhe fantazmat përgjatë autostradave në mënyrë restauruese. Gungat e shpejtësisë dërgohen në mënyrë të pahijshme dhe asnjë pronar i E-Class nuk mund të ankohej ndonjëherë për izolimin. Këtu është qetësi në kishë.

Megjithatë, E-Classists mund të pëlqejnë një pozicion vozitjeje më të origjinës (d.m.th., më të ulët dhe më mbështetës) dhe një serë më të konsiderueshme. Për shkak të baterisë së tij nën dysheme, EQE shpesh ndihet si kryqëzim nga pas timonit dhe të kesh një rrëshqitje jashtëzakonisht të lartë nuk është kurrë mjaftueshëm për ta maskuar këtë.

Njëlloj, pengesa e vijave të larta të dritareve dhe tunelit të trashë të transmetimit të rremë është se dritaret dhe xhami i përparmë duken të shkurtër dhe kabina ndihet e dobët, veçanërisht në pjesën e pasme, ku pasagjerët nuk përfitojnë nga pulti me formë dhe luksoz i EQE, i cili sjell një GT -ambient stil. Faktori në bagazhin modest dhe E-Class nuk është vetëm një vend më i këndshëm për t'u ulur për të gjithë, por edhe më praktik.

Thënë kështu, unë mund të shoh tërheqjen e EQE për njerëzit që duan të ndiejnë se janë të ngujuar brenda një fortese të teknologjisë së lartë mbi rrota, të izoluara nga errësira dhe zhavorri i botës së jashtme. Ndoshta shumë e mbyllur, mendja — dukshmëria nga pas është çuditërisht e dobët. Në fakt, edhe Ferrari i ri 296 GTB bën më mirë në këtë drejtim, dhe për diçka aq të madhe dhe të rëndë sa EQE, kjo thjesht nuk është mjaft e mirë.

Drejtueshmëria është një pamje e përzier. Trajtimi i EQE është i sigurt, por jo veçanërisht i përgatitur për një sallon me shtytje të pasme me bazë bujare të rrotave. Forca e saj qëndron në përsosjen e saj, jo në angazhimin e saj. Pika e pickimit të frenave është gjithashtu e përcaktuar dobët, veçanërisht për diçka që peshon 2.3 ton, dhe performanca është mesatarja më e mirë për 87,000 €. Porsche Taycan i nivelit fillestar nuk kushton më shumë, por qëndron në një univers tjetër si një makinë shoferi. Ndoshta AMG EQE 53 i ardhshëm me dy motorë do të bëjë më mirë, por mos prisni ndonjë transformim të egër.

Megjithatë, EQE ka distancë në anën e tij: ju mund të prisni më shumë se 480 km nga bateria e tij 90 kWh, ose ndoshta edhe afër 640 km në llojin e lëvizjeve të qëndrueshme në autostradë në të cilat kjo makinë shkëlqen.

Sistemi i informacionit argëtues MBUX i Mercedes është gjithashtu i shkëlqyer, dhe nuk kam dyshim se EQE do të ishte jashtëzakonisht e lehtë për të jetuar. Vetëm dijeni se ndjehet shumë më pak «makinë» sesa E-Class apo edhe i4 elektrik i BMW-së. Është «transmetim» shumë më luksoz.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër
Comments
Për të publikuar komentin tuaj, Ju duhet të regjistroheni ose të hyni.
Komentet për këtë njoftim janë mbyllur