Mercedes-Benz E-Class (W210) legjendar.

Historia e modelit

E-class është makina më e njohur e kompanisë së famshme gjermane Mercedes-Benz. Emërtimi Executivklasse (biznes-klas) u prezantua në vitin 1993 për modelin W124 të ristiluar, por prapë makina e parë e vërtetë e E-class duhet të konsiderohet Mercedes-Benz W210. Modeli W210 zëvendësoi Mercedes-Benz W124 në vitin 1995 dhe u prodhua deri në vitin 2002. Kjo makinë është prodhuar në dy variante të karrocerisë: sedan (W210) dhe universal (S210). Për herë të parë, dizajnuesit e kompanisë Mercedes-Benz në makinat në seri përdorën fenerët e dyfishtë ovalë, që përcaktuan dizajnin e shumë prej modeleve të kompanisë. Modeli W210 u krijua në bazë të kombinimit optimal të çmimit dhe cilësisë. Pronarët vlerësojnë jo vetëm karakteristikat teknike fenomenale të kësaj makine, por edhe dizajnin e bukur. Sigurisht, për momentin ky dizajn mund të quhet i vjetër dhe që nuk korrespondon me zgjidhjet moderne të dizajnit, por në vitin 1995 ishte një dizajn i ri dhe absolutisht modern, që magjepsi miliona admirues të makinave Mercedes-Benz. Shitjet zyrtare të kësaj makine legjendare filluan më 24 qershor të vitit 1995. Blerësit e Mercedes-Benz W210 mund të zgjidhnin një makinë nga katër variante të mundshme: Classic, Elegance, Avantgarde dhe AMG.

Karakteristikat teknike

Në vitin e parë të prodhimit, Mercedes-Benz W210 ishte i pajisur me: motorë nafte 2.0 litra dhe 2.3 litra; motorë me benzinë 2.8 litra dhe 3.2 litra. Një vit më vonë, dy motorë të tjerë iu shtuan këtyre motorëve: një turbodiesel me 2.9 litra dhe një benzinë V8 4.2 litra. Po ashtu, një vit më vonë, në konfigurimin Avangard, u shfaq një motor i ri me naftë me vëllim 3.2 litra. Fillimisht, modeli W210 u bë vetëm me rrota aktive të pasme, por që nga viti 2000 u vu në dispozicion versioni me katër rrota aktive. Në dy vitet e para të prodhimit, E-Class ishte e pajisur me tre variante të kutisë së shpejtësisë: kutia e shpejtësisë automatike me 4 dhe 5 marshe dhe mekanike me 5 marshe. Që nga viti 1997, tek Mercedes-Benz W210 nisën të instalonin variantin 5-G Tronic automatik, dhe kutinë e shpejtësisë mekanike me pesë marshe e zëvendësuan me atë me gjashtë marshe.

Siguria

Makina ishte e pajisur me airbags të përparmë dhe anësorë, me sistemin ABS, sistemin e stabilitetit të drejtimit dhe sistemin e frenimit emergjent. Për provën e përplasjes (crash test) në vitin 1998 sipas EuroNCAP, E-Class mori 4 yje nga 5 të mundshëm. Pavarësisht faktit se një makinë e tillë tashmë është më shumë se 20 vjeçare, ajo është e pajisur me pajisje moderne: sensorë shiu, fshirës xhamash dhe sensorë parkimi. Klasa ekologjike e kësaj makine është Euro 4. Kur lëviz me Mercedes-Benz W210 e ndjen veten si në një «tank». Makina ecën shtruar, kutia e shpejtësisë automatike i zhvendos shumë butësisht marshet.

Shifrat dhe çmimet

E-Klas në karrocerinë W210 ka marrë mbi shtatëdhjetë çmime në shtatë vjet të prodhimit. Menjëherë pas fillimit të prodhimit, kjo makinë mori çmimin Red Dot Award për dizajnin.
Mercedes-Benz W210 u njoh si makina më e mirë e huaj në vitin 1996 në Japoni dhe në SHBA.
Në shtatë vjet të prodhimit, u prodhuan 1,374,199 sedanë W210 dhe 279,238 universalë S210.
Më shumë se Mercedes-Benz W210 në këto 7 vjet, u shit vetëm Volkswagen Passat.

Fakte interesante

Eksperimentet e para aerodinamike me karrocerinë e Mercedes-Benz E-Class u kryen jo në ajër, por në mjedisin ujor, në mënyrë që të ishte më e lehtë të gjurmoheshin cilësitë aerodinamike të karrocerisë. Për oborrin mbretëror të Tajlandës në vitin 1996, u ndërtua një makinë ekskluzive me rreshtin e tretë të plotë të sediljeve. Baza e rrotave e kësaj makine ishte 970 mm më e madhe se universal S210. Gjithashtu, bazuar në universalin S210, u prodhuan makinat e ambulancave dhe shërbimeve funerale, baza e rrotave të tyre u rrit me 737 mm (indeksi i karrocerisë VF210). Për herë të parë në historinë e markës gjermane Mercedes-Benz, klientët mund të blinin versionet e blinduara të kësaj makine. Versionet më të thjeshta të Mercedes-Benz E-Klasse të blinduar korrespondonin me nivelin B4 (të mbrojtjes nga armët e zjarrit).

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër