Makinat më të sigurta. Vlerësim, fotot.

Që në vitin 1970, në Evropë filluan studimet për të vlerësuar aspekte të ndryshme të sigurisë së automjeteve në Komitetin Evropian të Automjeteve Eksperimentale (EEVC). Falë këtyre studimeve, në fillim të vitit 1990, u zhvillua procedura e plotë e kryerjes së crash-testeve, e cila bëri të mundur vlerësimin e shkallës së mbrojtjes për shoferin dhe pasagjerët në goditjen frontale dhe anësore, si dhe për këmbësorët e dëmtuar nga përplasja me makinë.

Që në vitin 1970, në Evropë filluan studimet për të vlerësuar aspekte të ndryshme të sigurisë së automjeteve në Komitetin Evropian të Automjeteve Eksperimentale (EEVC). Falë këtyre studimeve, në fillim të vitit 1990, u zhvillua procedura e plotë e kryerjes së crash-testeve, e cila bëri të mundur vlerësimin e shkallës së mbrojtjes për shoferin dhe pasagjerët në goditjen frontale dhe anësore, si dhe për këmbësorët e dëmtuar nga përplasja me makinë.

Deri në vitin 1994, të gjithë propozimet për vënien në zbatim të programit të kryerjeve të crash-testeve në nivelin legjislativ morën një kundërshtim vendimtar nga prodhuesit e makinave. Sidoqoftë, në qershor të vitit 1994, Departamenti i Transportit në Britaninë e Madhe miratoi krijimin e programit të vlerësimit të automjeteve të reja (NCAP), i cili më vonë u përhap në të gjithë Evropën. Më pas, ky program u bë gjithëpërfshirës në bazë të procedurave të testeve të zhvilluara nga Komiteti Evropian i Automjeteve Eksperimentale.


Në qershor të vitit 2001, u arrit një etapë e re në historinë e EuroNCAP, kur Renault Laguna u bë makina e parë që u shpërblye me pesë yje për mbrojtjen e pasagjerëve. Që nga viti 2001, kërkesat e standardeve u rritën me qëllim që marrja e «pesë yjeve» në klasën e mbrojtjes së pasagjerëve të rritur të bëhej qëllimi kryesor i prodhuesve në zhvillimin e modeleve të reja të makinave.


Në shkurt të vitit 2008, EuroNCAP për herë të parë filloi testimin e pickup-eve. EuroNCAP vuri në dukje se këto automjete përdoren jo vetëm për transportin e mallrave, por gjithashtu, në modifikimet me kabinë të dyfishtë, pozicionohen si makinë familjare. Sipas rezultateve të testeve, asnjë model nuk mundi të arrinte vlerësimin e rezultateve më të larta se katër «yje».


Që nga viti 2010, EuroNCAP ka ndryshuar seriozisht kriteret për vlerësimin e sigurisë së automjeteve. Metoda e testimit të makinave u bë shumë më e ashpër. Nëse sipas rregullave të vjetra, në vitin 2009 90% e makinave të testuara në crash-teste morën vlerësimin më të mirë me 5 yje, në vitin 2010 vetëm 65% e makinave morën 5 yje. Në veçanti, në rregulloret e reja, EuroNCAP kërkon praninë e detyrueshme të sistemit të stabilitetit elektronik (ESC) në automjet si pajisje standarde.

Viti 2019

Komiteti Evropian për kryerjen e Crash-Testeve të pavarura të automjeteve Euro NCAP (anglisht The European New Car Assessment Programme), ka paraqitur vlerësimin e modeleve më të sigurta të makinave për vitin 2019, i përpiluar sipas rezultateve të crash-testeve në 6 kategori.

Kategoria “Supermini”

Rezultatin më të mirë e ka Renault Clio, më pas Audi A1 dhe mini-crossover-i Ford Puma i lançuar së fundmi.

Kategoria «Makinë e vogël familjare»

Në këtë kategori, udhëheq Mercedes-Benz CLA, duke lënë pas sipas rezultateve konkurentin e tij kryesor Mazda3.

Kategoria «Makinë e madhe familjare»

Makina elektrike amerikane Tesla Model 3 dhe makina gjermane familjare BMW 3-Series morën rezultate të larta të njëjta.

Kategoria «Makina elektrike dhe hibride»

Në këtë kategori, vendi i parë i takon makinës Tesla Model 3.


Kategoria «SUV të mëdha»

Crossover-i elektrik Tesla Model X ishte fituesi në këtë provë, duke lënë pak prapa Seat Tarraco.

Kategoria «SUV të vogla»

Subaru Forester u konsiderua si makina më e sigurt mes fuoristradeve kompakte. Në vendet e dyta dhe të treta janë Mazda CX-30 dhe Volkswagen T-Cross.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër