Makinat më të rëndësishme, që u shfaqën në shekullin XXI.

Në historinë e industrisë së automobilave ka makina që përcaktuan zhvillimin e mëtejshëm të kësaj industrie dhe u bënë etalon. Sot duam të tregojmë makinat më të rëndësishme të shekullit XXI. Sigurisht, në këtë artikull ne nuk do të mund të flasim për të gjitha makinat e rëndësishme, por vetëm për disa prej tyre. Makinat janë vendosur sipas rendit alfabetik.

BMW Seria 7 në karrocerinë E65 (2001)


Në forumet e tifozëve të BMW, Christopher Bangle (dizajnuesin që krijoi këtë makinë) akoma e shajnё për dizajnin e karrocerisë E65 dhe besojnë se ky është gabimi i tij kryesor në karrierë. Por, së pari, debati për dizajnin është çështje shije. Dhe së dyti, E65 patjetër që meritonte të ishte në vlerësimin tonë. Dhe jo vetëm sepse u bë e vetmja BMW 7 Series që pothuajse e arriti nё shitje Mercedes-Benz S-Class, por sepse kjo makinë filloi një epokë të re të teknologjisë së automobilave — reduktimin e butonave dhe çelsave fizikë. Plus, kjo makinë filloi një epokë të re në dizajnin e makinave BMW.

Bugatti Veyron (2005)


Rifillimi i plotë i një kompanie si Bugatti që në fillim dukej njё punё jashtëzakonisht e vështirë dhe shumë e shtrenjtë. Për të fituar titullin jo vetëm të makinёs mё tё shpejtë, por edhe të makinës më të shtrenjtë në histori — e gjithë kjo kërkonte jo aq aftësi sa fat! Sidoqoftë, kompania Volkswagen me udhëheqёs kompetentë dhe strategji tё menduar mirë mundi të sigurojë suksesin e madh të Bugatti.
Askush as që mendoi për përfitimin e Bugatti-t si markë. Bugatti Veyron super tё shpejtë e krijuan si simbolin më të ndritshëm të mundësive të pafundme të koncernit Volkswagen. Por coupe me një kapacitet 1000 kuaj fuqi i tejkaloi të gjitha pritjet dhe krijoi një segment të ri hipercars shumë të shtrenjta, të cilit më pas iu bashkuan prodhuesit e tjerë të makinave.

LaFerrari (2013) / Porsche 918 (2013) / McLaren P1 (2013)


Hibridet super të shpejta elektrike dhe me benzinë ishin vetëm një kapitull i shpejtë në historinë e industrisë së automobilave. Por ishin ata që demonstruan aftësitë fantastike të hipercars hibride! Treshja e madhe e monstrave tё fuqishёm Porsche 918 / LaFerrari / McLaren P1 ende po lufton për titullin e makinës më të mirë sportive hibride. Tё gjithё ata janё madhёshtorё, shumё tё shpejtё dhe efektivё. Shumё shpejt hibridёt do tё mbeten nё tё kaluarёn dhe do tё zёvёndёsohen nga makinat elektrike shumё tё shpejta.

Nissan GT-R (2007)


Sa supercars kemi parë në dy dekadat e para të shekullit XXI? Qindra! Sa prej tyre ishin vërtet interesante? Të paktën dhjetëra. Por Nissan GT-R dallon prej tyre për sa i përket numrit të çmimeve dhe titujve të fituar (përfshirë këtu hyrjen në Librin e Rekordeve Guinness për domethёnien më të shpejtë në histori — me një shpejtësi prej më shumë se 300 kilometra në orë), ndikimit tё tij në kulturën moderne (nga lojërat kompjuterike deri në anime) dhe madje edhe pёr numrin e modifikimeve tuning. Rezultoi qё japonezët të kishin një makinë, e cila pa probleme ia kaloi tё famshmeve supercars dhe që në të njëjtën kohë kushtonte sa një sedan standard gjerman i klasës së biznesit.

Porsche Cayenne (2002)


Porsche Cayenne nuk ishte SUV i parë prestigjioz: Mercedes-Benz M-Class, Lexus RX dhe BMW X5 hynë në treg edhe më herët. Por pikërisht suksesi i papritur i crossover-it debutues Porsche (tё ndërtuar në të njëjtën platformë me Volkswagen Touareg më të lirë) u tregoi markave premium, vektorin e zhvillimit të mëtejshëm. Cayenne hyri në këtë vlerësim për një arsye tjetër të rëndësishme: sot Porsche nuk ka gjasa të njihet, por pikërisht suksesi i madh i crossover-it të tyre të parë e ndihmoi këtë kompani të kapërcejë krizën financiare. Por kjo është një histori tjetër.

Tesla Model 3 (2017)


Sigurisht, nuk mund të bësh pa Tesla-n kur të përmbledhësh rezultatet e dy dekadave të para të shekullit XXI. Sepse kompania Tesla ishte kompania e parë që nisi konceptin e «Elektrifikimit universal». Nëse një ditë do të jetë e mundur të prodhohet në masë Tesla Model 3 me një çmim prej rreth 35 mijë dollarë, atëherë epoka e makinave me benzinë do të përfundojë shumë shpejt. Por edhe nëse kjo nuk ndodh — procesi i elektrifikimit të industrisë së automobilave nuk mund të ndalet!


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër