Majkëll Shumaker – Garuesi numër 1

Emri i këtij piloti legjendar ka qenë i njohur prej kohësh për të gjithë tifozët e sporteve motorike, në rrugët e të gjithë botës mund të takoni një makinë me afishe «Shumaker në timon». Mijëra ndjekës në të gjitha cepat e planetit përpiqen pa sukses të përsërisin stilin garues të makinës së Majkëllit. Titujt, rekordet dhe çmimet e tij mund të renditen me orë të tëra dhe arritjet e tij frymëzojnë befasi dhe admirim të vërtetë.

Fëmijëria dhe rinia

Majkëll lindi në 1969 në qytetin gjerman të Hürth. Babai Rolf Shumaker e drejtoi në rrugën e duhur. Nëna e Elizabet punonte në shkollë. Interesimi i Majkëllit për garën e makinave është nga babai i tij sepse tashmë në moshën 4 vjeç djali ishte pas timonit të një makine Kart që babai i tij ia ndërtoi personalisht. Dhe në moshën 5 vjeç ai tashmë «fluturoi» përgjatë autostradës, si një pilot i vërtetë.


Do të ishte e padrejtë të mos flasim për një hobi tjetër fëmijëror të Majkëllit. Në moshë të re ai ishte i angazhuar në strëvitje me artet marciale dhe i pëlqeu shumë. Por kur Majkëll u takua me karting, xhudo dhe karate ishin një gjë e së kaluarës. Interesimi për makina garash ka zëvendësuar gjithçka tjetër në jetën e një djali të lindur për shpejtësi.
Biografia e Majkëll Shumaker nga 10 vjeç është një histori e fitoreve në kampionatin e qytetit dhe rajonal të garave në karting. Hobi i Majkëllit gradualisht u rrit në profesionin e tij të ardhshëm. Në moshën 14 vjeç, djali mori patentën e shoferit, e cili i dha të drejtën të fliste në kampionatet e klasit botëror.


Vëllai i vogël i Majkëll Ralf Shumaker gjithashtu i ka kushtuar jetën e tij garave. Ai e filloi karrierën e tij sportive 10 vjet më vonë se Majkëll, por gjithashtu arriti sukses. Fitorja me zë të lartë e Shumakerit më të ri ishte çmimi kryesor në fazën e 4-të të Kupës së Botës në 2001. Është interesante se në rininë e tij, vëllezërit u bënë të afërmit e parë në historinë e Formula 1, të cilët u ngjitën në podium së bashku. Ata patën sukses dy herë — në Grand Prix Italiane dhe më vonë — në Grand Prix Kanadeze. Pasi përfundoi karrierën e tij, Ralf Shumaker mori detyrën e drejtorit sportiv të Ekipit HWA, duke përfaqësuar interesat e markës së automobilave Mercedes-Benz.

Garë

Karriera profesionale e Majkëll Shumaker filloi në vitin 1984. Për tre vjet, ai fiton një numër të kampionateve evropiane dhe gjermane në Formula König. Që nga viti 1987, shumë kompani të mëdha filluan të ofrojnë kontrata për Majkëllin.
Sa i përket Formulës së famshme 1, piloti u shfaq këtu për shkak të një incidenti të pakëndshëm me shoferin kryesor të ekipit Jordan Team të quajtur Bertrand Gacho. Për shkak të natyrës së tij të ndërlikuar, i riu shkoi në burg pas një zënke me një shofer taksie. Pronari i skuadrës, Eddie Jordan u detyrua që urgjentisht të kërkojë një zëvendësim për Gacho. Pasi foli me Majkëll Shumaker, i cili ishte në gjendje të gjente fjalë për të bindur, Jordan e pranoi atë në ekipin e tij.


Gara debutuese e atletit ishte e suksesshme: ai arriti në vijën e finishit I shtati, që për një fillestar ishte një rezultat shumë i mirë. Përveç kësaj, Majkëll Shumaker tërhoqi vëmendjen e ekspertëve dhe publikut me stilin e tij të nënshkrimit të drejtimit të një makine. Një drejtues automjetit garues i ri dhe premtues u vu re nga drejtori i Benetton, Flavio Briatore dhe I cili menjëherë e ftoi në ekipin e tij.
Në vitin 1992, Shumaker zuri vendin e tretë në Formula 1 në Grand Prix të Belgjikës. Për një garues kaq të ri, vendi i tretë është një sukses i vërtetë. Në këtë kohë, ai merr pseudonimin «Sunny Boy» për buzëqeshjen e tij dhe jumpsuit të verdhë të ndritshme.
Nga viti 1993 deri në 1995, Shumaker korri disa fitore. Ekspertët janë të bindur se ai do të kishte arritur rezultate më të mira, nëse nuk do të ishte për problemet teknike me makinat.


Në vitin 1996, Majkëll Shumaker pranon të bashkëpunojë me Ferrari dhe nënshkruan një kontratë për të marrë pjesë në gara me makinat e tyre. Dhe pas 2 vjetësh, piloti fitoi vendin e dytë në makinat e garës McLaren.


Në vitin 1999, Majkëll ishte në aksidentin e parë të madh në pistë. Ajo ndodhi në Grand Prix të Formula 1 në Mbretërinë e Bashkuar. Gjatë parakalimit, Shumaker humbi kontrollin dhe makina e tij u përplas në një mur mbrojtës. Aty piloti mori një të thyer në këmbë në dy vende dhe u detyrua të humbasë 6 garat e rradhës.


Pas 2 vitesh në garat në Australi (ende në fazën e trajnimit), makina e shoferit u largua nga pista dhe duke u rrotulluar në ajër, u ul në rrota. Aksidenti gjatë konkursit në Singapor dukej shumë më keq. Atëherë makina e Majkëllit u dëmtua totalisht, por vetë atleti nuk u dëmtua.


Në vitin 2000, piloti u bë pronar i titullit të tij të tretë në kampionat. Në 2001, ai u bë kampion për herë të katërt dhe në verën e vitit 2004 për herë të shtatë. Në historinë e garave «Formula 1» është një rekord!
Në 2005, «Sunny Boy» pësoi së pari një humbje. Udhëheqja në kampionat u fitua nga skuadra Renault, duke mposhtur me siguri Ferrarin. Titullin kampion u fitua nga piloti i Renault Fernando Alonso. Majkëll Shumaker papritur mori vetëm vendin e 3-të.
Në vitin 2006, Fernando Alonso fitoi përsëri. Ishte këtë vit që Shumaker njoftoi se po e linte sportin në fund të sezonit. Por ai mbeti te Ferrari si ekspert. Dhe në korrik 2009, ekipi i Ferrari njoftoi se ylli po kthehej dhe do të merrte pjesë në gara me motor. Në Grand Prix Evropian, Majkëll duhej të zëvendësonte një pilot të dëmtuar të quajtur Felipe Massa. Por gjatë një testi me motor Majkëll pësoi një dëmtim në qafë dhe u detyrua të refuzojë të marrë pjesë në gara.


Në fund të vitit 2009, Shumaker nënshkroi një kontratë tre-vjeçare me ekipin e Mercedes-Benz. Por në konkursin në vitin 2010 ai performoi shumë pa sukses, duke zënë vetëm vendin e 9-të.
Në Tetor 2012, Majkëll Shumaker mblodhi një konferencë për shtyp në të cilën zyrtarisht njoftoi përfundimin e karrierës së tij sportive.

Jeta personale

Atleti u njoh me gruan e tij të ardhshme Korina në një festë ku bukuroshja erdhi së bashku me një pilot tjetër të quajtur Heinz-Harald Frentzen. Majkëll ra në dashuri me këtë bjonde të ndritshme në shikim të parë dhe vajza ia ktheu gjothashtu. Ata filluan të takohen dhe shumë shpejt u martuan. Dasma e Majkëll dhe Korina u zhvillua në 1997.
Jeta personale e Majkëll është për fat të mire e lumtur. Gruaja e dashur në 1997 lindi një vajzë të cilën çifti e quajti Gina-Marie dhe pas 2 vitesh, u erdhi djali i tij Mick. Për hir të familjes, Korina la sportin e kuajve që kishte ushtruar për një kohë të gjatë.
Piloti i famshëm u vendos me familjen e tij në qytetin provincial zviceran të Vufflens-le-Château, i cili ndodhet afër Liqenit të Gjenevës.
Përveç kësaj, piloti mori një dhuratë luksoze nga një tifoz i pasur — Sheik Mohammed bin Rashid Al Maktoum. Sheiku i dha Shumaker një ishull në Gjirin Persik. Kostoja e përafërt e saj është 7 milion dollarë.

Tragjedi

Në fund të dhjetorit 2013, një aksident ka ndodhur në vendpushimin e famshëm të skive Alpine Meribel. Majkëll Shumaker, duke bërë ski së bashku me djalin e tij, doli jashtë pistës dhe vazhdoi mbi shpat, i cili nuk ishte i pajisur për zbritjen. Majkëll u përplas me një gur, humbi ekuilibrin dhe ra, duke marrë një dëmtim serioz të kokës. Nëse nuk do të ishte për helmetën, atëherë vdekja do të kishte qenë e pashmangshme dhe e menjëhershme.


Fillimisht, gjendja e shëndetit të Majkëll Shumaker nuk ishte shqetësuese. Shumë media nxituan të raportojnë se lëndimi nuk është aq i rrezikshëm. Por gjatë transportit për në spital, ndodhi një kolaps i papritur. Majkëll ishte i lidhur me një ventilator. Mjekët kryen me urgjencë dy operacione neurokirurgjikale, por nuk morën rezultatin e pritur. U vendos që Shumaker të futej në gjendje kome artificiale.
Mjekët, si shumë tifozë të yllit, besuan se Majkëll Shumaker do të rikuperohej dhe do të kthehej në një jetë të plotë. Por kjo kërkonte muaj të gjatë trajtimesh dhe proçedurash rikuperuese.


Në verën e vitit 2014, menaxherja e atletëve Sabine Kehm tha që Majkëll u largua nga spitali në qytetin francez të Grenoble për të vazhduar një kurs të gjatë rehabilitimi. Ai doli nga koma! Në shtator të po atij viti, Kehm raportoi se Shumaker u kthye në shtëpi dhe tani rehabilitimi i tij do të bëhet brenda mureve të shtëpisë së tij të lindjes.


Por lajmet e fundit për Majkëll Shumaker, për fat të keq, nuk mund të quheshin të gëzueshëm. Statusi shëndetësor i kampionit gjerman, megjithëse nuk ishte kritik, ishte një shqetësim i vazhdueshëm. Sidoqoftë, të afërmit e pilotit dhe miliona tifozë të tij vazhduan të shpresojnë se së shpejti piloti legjendar do të kthehej në normalitet.

Pak a shumë për tifozët e pilotit të Formula 1, në verën e vitit 2016, Sabine Kehm tha se situata ishte aq e ndërlikuar saqë të afërmit nuk mund të jepnin detaje në lidhje me shëndetin e Majkëllit. Në vjeshtën e vitit 2016, ish-kreu i Ferrari Luca di Montezemolo konfirmoi lajmin e trishtuar se shoferi ishte në gjendje kritike.


Por familja e atletit nuk planifikoi të hiqte dorë. Të afërmit tashmë kanë shpenzuar 16 milion € për trajtimin e Majkëll dhe shpenzimet javore arritën në 114,000 €. Korina Shumaker shiti një shtëpi në Norvegji dhe një makinë gare personale për të vazhduar trajtimin.
Në Dhjetor 2016, u bë e ditur se Shumaker është duke u kujdesur nga një ekip mjekësh i përbërë nga 15 specialistë që po përpiqen ta kthejnë yllinpërsëri në këmbët e tij, në shtëpi. Një shumë e madhe parash kanë kushtuar pajisjet unike me të cilat mjekët përpiqen të rivendosin lëvizjen në muskujt e atletit dhe të arrijnë stabilizimin e shëndetit të pacientit të tyre.

Fëmijë

Fëmijët e Majkëllit dhe Korinës vazhduan në rrugën e prindërve të tyre dhe gjithashtu luajnë sport. Që nga viti 2016, djali Mik ka qenë një nga drejtuesit e makinave të garave në Formula 3. Deri më tani, arritja më e madhe e të riut konsiderohet të jetë vendi i 3-të në fazën e 5-të të Kupës së Botës dhe vendin e parë në Kampionatin Evropian në vitin 2018.


Vajza Gina-Marie është seriozisht e apasionuar pas sporteve të kuajve, është një kampion dy herë botëror. Vajza udhëheq një mënyrë jetese jo publike, por në pranverën e vitit 2018 ajo dha një intervistë për herë të parë në të cilën foli për arritjet sportive. Reporterët nuk ishin në gjendje të merrnin informacione për gjendjen e babait të saj prej saj. Anëtarët e familjes ende mbajnë të gjitha nuancat e trajtimit të Majkëll me besimin më të rreptë nga publiku.

Majkëll Shumaker tani

Në fund të vitit të kaluar, një nga botimet britanike publikoi një artikull ku informonte se Majkëll tashmë mund të jetonte pa ndihmën e aparateve që mbështesin funksionet jetësore. Në të njëjtën kohë, atij i jepet ndihma mjekësore ditore. Shërbimet mjekësore kushtojnë rreth 50,000 paund britanikë në javë.
Fillimisht, Majkëll nuk mund të ishte pa një aparat ventilimi artificial të mushkërive. Ai kaloi shumë gjatë në gjendje kome dhe muskujt e tij u atrofizuan. Majkëll po rikuperohet, por proçesi është shumë i ngadaltë.
Shumaker kaloi ca kohë në një qendër rehabilitimi për pacientët me çrregullime të sistemit muskulo-skeletor. Kjo përmirësoi shumë gjendjen e tij shëndetësore dhe përshpejtoi proçesin e shërimit.
Shtëpia në Zvicër, ku tani jeton piloti i famshëm, është e mbyllur për vizitorët. Edhe miqtë e afërt nuk lejohen atje. Të afërmit thonë se për këtë nuk do të përfitojnë as Majkëll as miqtë e tij.

Çmimet dhe Arritjet

1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 — kampion i Formula 1
nga 8 tetori 2000 deri më 25 shtator 2005 (1813 ditë) — qëndroi në rangun e kampionit botëror


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër