05.11.2018 15:12

“Kortezhi” i presidentit

Një zgjedhje nga qindra opsione projektesh. Ideja e një makine të re të klasit-premium për elitën politike ruse ishte pjekur prej kohësh. Në kohën e BRSS-së, anëtarët e qeverisë udhëtonin me makinat ZiL dhe GAZ, të cilat moralisht ishin vjetruar, kurse makinat Mercedes Pullman shumë filluan t’i quanin jopatriotike. Mbi problemin u fol me zë të lartë në vitin 2012. Grupi i GAZ-it propozoi fillimisht një zgjidhje të thjeshtë: të marrë si donator një limuzinë në treg (për shembull, Bentley), dhe ta bëjë atë më kombëtare, si brenda (në interior) ashtu edhe (në exterior). Kjo do të minimizonte kostot e prodhimit.

Por, më pas, vjen një ofertë nga «Rostekhnologii” dhe “NAMI” për të ndërtuar një familje tërësisht të re të makinave në një platformë të vetme modulare. Ky opsion u konsiderua më premtues, sepse projekti parashikonte jo vetëm makina për liderët politikë, por edhe për shitje masive. U shpall një konkurs i hapur për dizenjuesit e automobilave. U dërguan më shumë se njëqind variante të karrocerive. Pasi projektet iu treguan Kryeministrit dhe Presidentit të Federatës Ruse, lista u reduktua në tetë opsione. Por, pas një farë kohe, u ndalën në një projekt më interesant të një të diplomuari të institutit të automekanikës. Me zbatimin teknik të projektit u mor “Instituti Qendror Kërkimor Shkencor i Automobilave dhe Automotorëve „NAMI“” dhe ai u bë i vetmi ekzekutues i porosisë nga shteti për punimin e automjeteve të serisë „Kortezh“. Marrin pjesë në projekt edhe kompanitë Porsche dhe Bosch.

Karakteristikat teknike të makinave

Porsche ka përpunuar një nga dy motorët, me të cilët është pajisur linja e automobilave të rinj rusë. Motori është krijuar në bazë të motorit ekzistues Porsche V8 me vëllim 4.4 litra dhe me fuqi deri në 600 hp (kuaj fuqi). Një motor i tillë u bë i zakonshëm për veturat e bollshme, fuoristradat dhe mikrobusët. Motori i dytë V12 u punua drejtpërdrejt nga instituti dhe u paraqit për herë të parë në Autosallonin Ndërkombëtar të Moskës-2016. Me një kapacitet prej 6.6 litra dhe me dy turbina, ai ka një fuqi deri në 860 hp (kuaj fuqi). Këtë motor e morën limuzinat.

Të gjitha makinat e projektit „Kortezh“ janë hibride. Në të ardhmen, makinat e familjes „Kortezh“ mund të kthehen në makina elektrike, pa përdorur motor benzine. Makinat janë të pajisura me transmision automatik prodhim rus, me një sistem aparati transmisioni inteligjent, gjithashtu dhe me kontrollin e lundrimit. Të gjitha veturat e bollshme kanë një rreze drite 200 mm, e cila konsiderohet si një dritë rruge për crossover.

Dizenjimi i makinave premium

Për sa i përket dizenjimit të modeleve të projektit „Kortezh“, limuzina e re presidenciale ka ngjashmëri me Rolls-Royce, Bentley, Chrysler dhe disa makina të prodhimit rus. Nga brenda, makina është bërë me lëkurë, dru, xham, plastikë, si dhe me shumë sipërfaqe të bollshme e të lira. Nëpërmjet sipërfaqes ndarëse të shoferit, mund të rregullohet muzika, kontrolli i klimës dhe përshtatja e sediljeve, duke përfshirë masazhin, edhe pse përparësi i jepet pasagjerit prapa.

Modelet do të kenë një panel instrumentesh dixhitale, një ekran të madh të sistemit multimedia. Ashtu si në rastin e platformës, motorëve dhe transmisioneve, dizenjimi i brendshëm i limuzinës, i veturës së bollshme, i crossover dhe mikrobusit është unik.


Kthehu tek blogu Shënimi tjetër