International Motor Show IAA Mobility në Mynih.

Shoqata e Industrisë Gjermane të Automjeteve (VDA) ka njoftuar se në vitin 2021 IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) do të mbahet në Mynih. Para kësaj, që nga viti 1951, ekspozita e veturave është mbajtur në Frankfurt.
Me ndryshimin e qytetit, organizatorët e ekspozitës duan të braktisin parimet tradicionale të mbajtjes së ekspozitave ndërkombëtare të makinave. Para së gjithash, teknologjitë dhe shërbimet premtuese do të paraqiten në IAA, por megjithatë, premierat e makinave të reja do të zhvillohen në ekspozitën në Mynih. Ne do të donim t'ju tregonim për disa prej tyre.


Dacia Jogger


Marka rumune Dacia po prezanton makinën «më të gjatë» në gamën e modeleve të saj. Jogger është një crossover-universal 4.6 metra me rrota aktive përpara dhe shtatë vende. Makina është ndërtuar në platformën CMF-B me shtresa veshëse fuoristrade në karroceri.
Kapaciteti i bagazheve të Jogger është mbresëlënës: sediljet e fundit të pasme janë të lëvizshme, duke ju lejuar të ngarkoni 708 litra ngarkesë, e kur të gjitha vendet e pasme të palosen, vëllimi i përdorshëm rritet në pothuajse 1820 litra. Interjeri i risisë në vetvete kryesisht kopjon interjerin e makinave Logan dhe Sandero të rinj.
Makina Jogger do të shitet me dy opsione të motorit: 100 dhe 110 kuaj fuqi. Kompania Dacia do të fillojë të pranojë porosi në nëntor të vitit 2021 në 30 vende menjëherë.


City Transformer


Një risi nga Izraeli, e ngjashme me motoçikletën indiane Bajaj Qute dhe Renault Twizy elektrike në të njëjtën kohë. Makina pozicionohet si një automjet-transformer qyteti, dhe kjo është e pazakontë, duke pasur parasysh dimensionet e saj të vogla. Modeli 2.5 metra është interesant në atë që mund të ndryshojë në gjerësinë e përgjithshme të karrocerisë. City Transformer zgjerohet deri në 1.5 metra nëse keni nevojë të shkoni diku, si dhe paloset deri në 1 metër nëse keni nevojë të parkoni. Në një hapësirë standarde parkimi, sipas krijuesve, mund të vendosni katër makina të tilla, e për hyrjen e daljen, ka dyer që ngrihen.
City Transformer është një makinë elektrike dhe për të është zhvilluar platforma e vet me dy motorë 7.5 kW dhe një bateri për 180 kilometra rrugë. Marrja e shpejtësisë është pesë sekonda deri në 50 kilometra në orë në qytet, kurse shpejtësia maksimale e risisë do të jetë 90 km / orë.


Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+


Kompania Mercedes-Benz ka prezantuar «S-Class elektrik» ose EQS në versionin 53 4Matic +. Risia nga AMG ka dy motorë me një kapacitet total prej 658 kuaj fuqi dhe me paketën sportive AMG Dynamic Plus, fuqia ngrihet në 761 kuaj fuqi. Marrja e shpejtësisë deri në 100 km/orë është 3.8 sekonda dhe me paketën AMG Dynamic Plus — 3.4 sekonda. Shitjet e EQS 53 pritet të fillojnë në fillim të vitit 2022. Çmimet për Mercedes-AMG EQS 53 4Matic + nuk janë shpallur ende.


Mercedes-Benz EQE


Një tjetër risi elektrike e markës Mercedes-Benz është sedani EQE. Kompania solli versionin bazë të EQE 350 në Mynih: ky model ka vetëm një motor elektrik, por opsionet më të fuqishme tashmë janë shpallur.
Falë platformës së re EVA2, makina EQE është më e gjerë se E-Class e zakonshme. Nën dysheme ka një bateri me një kapacitet prej 90 kWh, ngarkesa e së cilës mjafton për të paktën 545 kilometra rrugë. Brenda makinës së re është instaluar një kompleks mediatik MBUX Hyperscreen me disa ekrane të lidhur në një panel të vetëm, si dhe një kamera të veçantë që monitoron shikimin e shoferit. Si opsione të disponueshme, blerësit do të mund të blejnë sospensionin e ajrit dhe fenerët dixhitalë që vizatojnë të dhëna në rrugë.


Renault Megane E-Tech


Modeli, i cili njihet si hatchback ose sedan, tani paraqitet në formën e një crossover-i krejtësisht elektrik.
Marrja e porosive për Megane E-Tech të ri do të fillojë në shkurt të vitit 2022. Do të jetë Renault i parë që do të përdorë platformën e re CMF-EV të Nissan me bateritë më të holla të LG. Dhe ajo që nuk është më pak e rëndësishme, logoja e rinovuar e kompanisë.
Francezët kanë përgatitur dy versione të risisë, secila prej të cilave ndryshon në fuqinë motorike dhe kapacitetin e baterisë. E-Tech bazë ka 130 kuaj fuqi me bateri 40 kWh dhe përshkon deri në 300 kilometra në një cikël WLTP. Versioni i përmirësuar i Megane ka një motor 218 kuaj fuqi dhe një bateri 60 kWh, gjë që bën të mundur udhëtimin deri në 470 km me një karikim të vetëm si dhe marrja e shpejtësisë e makinës deri në 100 km/orë bëhet për 4.7 sekonda.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër