Hummer H1 - historia e modelit.

Hummer H1 është një fuoristradë e madhe i prodhuar nga AM General në Indiana, SHBA. Ajo u krijua nga lloji i automjetit të të gjithë terrenit, të ushtrisë M998 Humvee, ende në shërbim të Ushtrisë së SHBA. Hummer H1 u prodhua për 14 vjet (nga 1992 deri në 2006).
Seria e parë Hummer H1 nuk ndryshonte shumë nga automjetet ushtarake dhe ishin makina të mëdha të sheshta me dizajn të brendshëm primitiv; më vonë, ndërsa popullariteti i fuoristradës u rrit, u shfaqën versione më të rehatshme.


Historia e Hummer H1

Ideja për të prodhuar një version «civil» të makinës ushtarake lindi pas një incidenti të njohur në Gjirin Persik të quajtur «Operacioni Stuhia e Shkretëtirës». Ky operacion i forcave tokësore amerikane u transmetua gjerësisht në të gjithë botën nga kanale të shumta televizive, të cilat krijuan kushtet për hyrjen e një modeli «civil» të një fuoristradë në treg. Në lajmet televizive tregoheshin vazhdimisht fuoristrada të pazakonta, të mbushura me ushtarë amerikanë dhe publiku tërhoqi vëmendjen për këtë fakt. Aktori i njohur i Hollivudit Arnold Schwarzenegger ishte i pari që kontaktoi AM General, i cili dëshironte të blinte një makinë të pazakontë për përdorim personal. Si rezultat, në vitin 1992, Arnold mori një Hummer për 45 mijë dollarë. Vlen të përmendet se një makinë me peshë 2.9 ton dhe gjerësi 2 metra 10 centimetra nuk binte nën standardet e SHBA-së me të cilat veturat duhet të respektojnë dhe për sa i përket legjislacionit, Schwarzenegger bleu një kamion. Në vitin 1998, General Motors bleu të drejtat për të prodhuar fuoristradë dhe së shpejti u shtua një modifikim tjetër — H2. Ishte në këtë moment që makina, e cila quhej thjesht Hummer, filluan ta quajnë Hummer H1, për ta bërë më të lehtë dallimin e llojeve të kësaj fuoristrade. Prodhimi H1 u ndërpre në 2006.


Karakteristikat teknike të Hummer H1

Hummer H1 praktikisht nuk është i ndryshëm nga prototipi i tij i ushtrisë HMMWV. Versioni civil i makinës u prodhua në të njëjtën linjë montimi, ngjitur me makinat e ushtrisë. Vetëm në fazën e fundit ato u vendosën në punëtori të ndryshme, ku versioni civil ishte pikturuar me një lloj tjetër bojë dhe u instaluan fenerët më të përshtatshëm për të lëvizur nëpër qytet. Në këtë drejtim, H1 karakterizohet nga cilësi fantastike jashtë rrugës. Fakti është se kur kaloi projekti i fuoristradës së ushtrisë në Pentagon, më të rëndësishmet ishin cilësitë jashtë rrugës së makinës.


Për të arritur cilësitë maksimale jashtë rrugës, të gjithë elementët e transmisionit në H1 «hiqen» brenda karrocerisë dhe nuk ka asgjë përveç rrotave nën pjesën e poshtme të makinës. Përveç strukturës origjinale të trupit, një hapësira nga toka gjigante (54 centimetra) kontribuon në përmirësimin e cilësive jashtë rrugës. Për shkak të faktit se trupi përfundon pothuajse aty ku mbarojnë rrotat e mëdha, Hammeri mund të ngjitet në gurë shumë të mëdhenj. Makina përdor shumë zgjidhje teknike të pazakonta. Për shembull, radiatori i makinës është montuar në kapuç, domethënë në pikën më të lartë të ndarjes së motorit, gjë që e bën atë të paprekshëm kur godet pjesën e përparme të karrocerisë. Në vend të gomave konvencionale, përdoren goma Runflat, të cilat karakterizohen nga ngurtësi ekstreme dhe rezistencë të lartë për punksion. Nga «vëllai» i ushtrisë së tij trashëgoi një sistem kontrolli të fryrjes së gomave dhe një numër inovacionesh teknike interesante.


Hummer H1 ekziston në tre versione të karrocerisë: një coupe me një çati të butë, një universal (në versionin Alpha) dhe një sedan me katër dyer me një çati të fortë.
Një numër i kufizuar i kopjeve u prodhuan në karroceri të një pickup me dy dyer, në karroceri me katër dyer me pjesën e pasme të pjerrët, në karroceri të kabriolet.


Modifikimi Alpha

Ky modifikim ishte më i fundit dhe më i miri në pajisjet teknike. Në mesin e viteve 2000, shitjet e Hummer ranë sepse motorët e tyre, të cilët kërkojnë një sasi të madhe të karburantit, të kombinuar me një transmetim ushtarak tre dhe me katër shpejtësi, e bënë këtë SUV një mjet të pakëndshëm për të lëvizur nëpër qytet. Në të njëjtën kohë, një motor me naftë 6,5 litra dhe motorët benzinë V8 me pothuajse të njëjtin vëllim nuk përputheshin me standardet e SHBA për sigurinë e mjedisit. Në vitin 2002, udhëheqja e AM General vendosi të bëjë përmirësime teknike në H1. Transmetimi me katër shpejtësi u zëvendësua nga një pesë-shpejtësi, i cili menjëherë përmirësoi karakteristikat dinamike dhe motorët u sollën në përputhje me standardet moderne. Ky modifikim, i cili u bë i fundit në historinë e H1, quhet Alpha dhe aktualisht është shumë i popullarizuar në tregun e makinave të përdorura.


Fakte interesante rreth Hummer H1

Arnold Schwarzenegger mbeti tifoz i markës dhe bleu edhe disa Hummer të tjerë në konfigurime të ndryshme dhe në vitin 2003, gjatë zgjedhjeve për guvernator të Kalifornisë, ai njoftoi se dëshironte të instalonte një motor hidrogjeni në një prej Hummer-ave të tij dhe Arnold e bëri atë!
Kur krijoni automjetin Humvee, ushtria vendosi një kusht — fuoristrada duhet të pajiset vetëm me një kuti automatike. Kjo gjendje ishte shkaktuar nga fakti që rekrutët duhet të mësojnë se si ta përdorin makinën shpejt dhe të trajnojnë të rinjtë të hipin me një transmision manual për një kohë shumë të gjatë, pasi këta djem të rinj kishin parë makina në jetën e tyre vetëm me një transmetim automatik.


Çmimet

H1 është një nga ato veturat, çmimi i të cilave është rritur vetëm me kalimin e viteve. Në vitin 1992, një coupe u shit për 40,500 dollarë dhe në vitin 2006 e njëjta makinë tashmë kushtoi 129,400 dollarë. Modifikimi më i fundit i H1 Alpha ishte me çmim 150,975 dollarë. Duke pasur parasysh faktin se modeli ishte ndërprerë dhe është e pamundur të blini një Hummer H1 të ri, është logjike të supozohet se çmimet për makinat e përdorura të kësaj marke do të vazhdojnë të rriten.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër