Historia e Mercedes-Benz-it G-Klasse

Lindja e së famshmes Gelendvagen i është detyruar revolucionit islamik në Iran. Urdhri për të zhvilluar një model të ri të automjeteve jashtë rrugës është bërë nga ushtria. Shahu i Iranit Mohammed Reza Pahlavi, urdhëroi prodhimin e një SUV të ri nga Mercedes-Benz dhe Puch. Në atë kohë, këto dy kompani kishin zhvilluar një SUV ushtarak për garën me Ministrinë Gjermane të Mbrojtjes. Ky bashkëpunim kompanish Mercedes-Benz dhe Puch është që nga viti 1972. Në mangësitë e makinës ishin kostoja e lartë dhe mungesa e prodhimit në masë.

Autori i zhvillimit të legjendës Gelendvagen është projektuesi Erich Ledwink, djali i projektuesit Hans Ledwinki, krijuesi i makinave të shumta të prodhuesit çek Tatra. Automjeti i parë ushtarak jashtë rrugës mori disqet e frenave të para dhe një trup tërësisht të mbyllur që e dallonte atë nga shumica e automjeteve të tjera jashtë rrugës së viteve ‘70 të shekullit të kaluar.

Në vitin 1978, ushtria iraniane urdhëroi 20,000 njësi të një SUV të ushtrisë, që u bë baza e Gelendvagen modern. Për këtë qëllim u ndërtua një fabrikë e re në qytetin austriak Graz. Dhe pas 10 vjetësh, ushtria gjermane gjithashtu filloi të urdhërojë Gelendvagen. Versioni i parë i legjendës Gelendvagen mori trupin e W460. Së bashku me urdhrat për ushtrinë e vendeve të ndryshme të botës, versioni civil i këtij SUV filloi të prodhohej në uzinën e Grazit. Për blerësit privatë u ofruan disa opsione për trupin. Motori më i fuqishëm për Gelendvagen e parë ishte motori seri 150 hp M110. Gjithashtu ofroi motorë dizel me kapacitet 72 dhe 88 hp. Përmirësimet për Gelendvagen e parë filluan menjëherë pas fillimit të prodhimit.

Një vit më vonë, prodhuesi kuptoi se blerësit duan motorë më të fuqishëm për këtë SUV. Përveç kësaj, transmetimi automatik filloi të ishte shumë popullor. Në vitin 1982, Gelendvagen mori një transmetim automatik dhe një motor të serisë M102. Pak më vonë, një transmetues manual mund të urdhërohej si një opsion për atë, meqë makinat e prodhimit prodhoheshin vetëm me një kuti automatike.

Që nga viti 1989, ky SUV civil ka marrë një indeks të trupit W463. Që atëherë, versioni ushtarak i Gelendvagen dhe versionit të tij civil janë bërë shumë të ndryshme.

Në vitin 1993, Mercedes-Benz e quajti SUV G-Klasse civile në vend të Gelendvagen.

Në vitin 1997, u prodhua një version i modernizuar i Mercedes-Benz G500 SUV. Ky version mori motorin e fundit V8 M113 me një kapacitet prej 296 kuaj-fuqi. I njëjti motor u vendos në sedan ekzekutiv Mercedes-Benz S-Class W220. Me këtë motor G-Klasse ka zhvilluar një shpejtësi maksimale prej 200 kilometrash në orë.

Në vitin 2000, Mercedes-Benz G-Klasse u pajis me një sistem komandash dhe një të brendshme të mirë. Në të njëjtën kohë, ndarja sportive AMG ishte e angazhuar në versionin e Mercedes-Benz G-Klasse SUV. Versioni i parë i Mercedes-Benz G55 AMG SUV kishte një motor 354 hp.

Historia moderne e SUV-it civil Mercedes-Benz G-Klasse i ka dhënë atij një status të veçantë — është në segmentin përfaqësues!

Kthehu tek blogu Shënimi tjetër