HAVAL H9: foto, specifikimet teknike

Sot, jo shumë modele kineze në tregun botëror meritojnë fjalë të mira, sidomos kur bëhet fjalë për fuoristradat, por për Haval H9 ia vlen t'u tregosh adhuruesve shqiptarë të makineve. Kjo fuoristradë e madhe e kuadruar nga Kina, për të cilën ka ende shumë pak informacion në Shqipëri, u ofron klientëve vetëm një konfigurim,por duke zgjedhur tipin e motorit: benzinë ose naftë. Kjo është me të vërtetë një makinë e mirë, por çmimi i saj është — rreth 35,000 euro. Për momentin, nuk ka shumë njerëz që janë të gatshëm të paguajnë një shumë të tillë për një makinë kineze, edhe nëse kjo makinë është e përsosur në çdo aspekt. Prodhuesit kinezë kanë një rrugë të gjatë për të fituar besimin e klientëve dhe për të fituar një reputacion të mirë tek ekspertët e tregut global të automobilave. Sidoqoftë, fakti mbetet fakt: H9 është fuoristradë e mirë dhe ky është një progres i vërtetë në industrinë e automobilave në Kinë.
Ne sinqerisht shpresojmë që së shpejti kjo makinë të gjendet shpesh në rrugët e Shqipërisë!

Dizajn

Pamja e jashtme nuk është gjëja kryesore, por a është shpirti më i rëndësishëm? Kompania Great Wall, e cila zotëron markën premium Haval, nuk pajtohet me këtë mendim. Haval H9 nuk është ndonjë Great Hover Wall që duket si një kalë pune, është një makinë moderne e vërtetë e zhvilluar nga dizajnerë seriozë. H9 duket shumë më mirë se çdo makinë tjetër e markës Great Wall dhe të dhënat teknike janë në gjendje të konkurrojnë me markat e famshme japoneze ose gjermane. Për shembull, H9 nuk duket më keq sesa Toyota Land Cruiser Prado, me të cilën ekspertët e makinave e krahasojnë shpesh. Kështu, kostoja e Haval H9 është më e ulët se lideri japonez në linjën e fuoristradeve, kurse në pajisjet teknike H9 e tejkalon konkurrentin e tij. Sigurisht, shumë tifozë të makinave mund të pyesin: «Pse dikujt i duhet një H9 e panjohur kur mund të blejë Prado, për më tepër me një diferencë të vogël në çmim?». Përfaqësuesit e Haval mund të përgjigjen me siguri: «sepse çmimi i Haval H9 është adekuat dhe nuk varet nga popullariteti i markës, por nga aftësitë reale të makinës, të cilat janë shumë më të larta se konkurrentët në të njëjtën kategori çmimesh!».


Me daljen në shitje të H9, mund të themi se industria e automobilave të Kinës më në fund ka arritur në një nivel të lartë, duke u krahasuar me konkurrentët e famshëm. Dizajni i makinës është mbresëlënës: grila e madhe e kromuar e radiatorit, fenerët modernë bi-ksenon me dritat LED, fenerët antimjegull me bordurë të kromuar, kofano e fuqishme elegante, fenerët e pasëm origjinale etj. Dizajnuesit që punuan në pjesën e jashtme të kësaj makine e bënë punën e tyre shumë mirë dhe me cilësi të lartë. Poseduesit e makinave Haval nuk i tremb fakti, që në makinë është shkruar “Made in China”, madje edhe poseduesit e makinave “serioze” gjithmonë i hapin rrugën.

Konstruksioni

H9 është ndërtuar mbi bazën e një kornize dhe karroceria qëndron tek ajo për shkak të mbajtësve rezino-metalikë. Falë përpjekjeve të inxhinierëve nga Kina, H9 ka 6 mënyra të transmisionit për katër rrotat aktive: Auto, Sport, Sand, Snow, Mud dhe 4L. «Kinezja» është e ngjashme me Toyota Land Cruiser Prado jo vetëm në aspektin e dizajnit, por ngjashmëritë mund të shihen edhe në arkitekturën e sustave. Amortizatorë pasivë, pezullimi i ajrit nuk ofrohet.

Përshtatja me kushtet e vështira të përdorimit

H9 është shumë mirë i përgatitur për t’u përdorur në kushte të vështira klimatike. Ekzistojnë të gjitha ngrohjet e nevojshme (vendet, dritaret, timoni, etj.) dhe sistemet e ndihmës për ngjitjen/uljen nga mali. Sistemi me katër rrota aktive, është i aftë të përshtatet me lloje të ndryshme rrugësh, dhe me hapesirë nga rruga me lartësi 206 mm. Kjo makinë është vërtet e gatshme për testime serioze dhe nuk do ta lërë pronarin në rrugë të madhe!

Komoditeti

Brendësia e gjerë e H9 është projektuar për 7 vende. Brendësia ka izolim të zhurmave, tingujt e rrugës janë pothuajse të padëgjueshëm. Cilësia e montimit dhe tapicerisë është shumë e lartë, gjë që pritet nga një makinë me vlerë 35,000 euro. Pjesa e sipërme e panelit të instrumenteve dhe dyerve është bërë nga plastika e butë dhe e shtrenjtë. Natën, brenda, ju mund të përdorni dritat (LED) të tavanit me sensorë dhe ndriçimin me ngjyra të ndryshme. Ka një baxha elektrike në çatinë e makinës, në traditat më të mira të modeleve premium-class. Zgjedhja e pozicionit të rehatshëm të sediljes së shoferit nuk përbën asnjë vështirësi, pasi janë prezente rregullimet elektrike. Ergonomia e sediljeve në rreshtin të parë është projektuar në mënyrë të përsosur, në udhëtime të gjata, shpina e shoferit është në rehati të plotë.


Në rreshtin e dytë të sediljeve, edhe pasagjerët shumë të gjatë kanë hapësirë të mjaftueshme për një udhëtim të rehatshëm. Sediljet e rreshtit të dytë janë të rehatshme, mbështetëset e sediljeve mund të rregullohen sipas këndit të pjerrësisë. Për rehatinë e pasagjerëve, ekziston një njësi e veçantë e kontrollit të klimës, dy mbajtëse të gotave dhe një ndarje për gjëra të ndryshme të vogla. Nëse ne flasim për rreshtin e tretë, fëmijët do të jenë shumë komod atje, por jo të rriturit. Hapësira e bagazhit H9 është shumë e madhe, vëllimi 1457 litra. Dera e bagazhit hapet anash, brenda ka pajisje fiksuese për ngarkesën, ndarje për instrumente dhe një prizë 220 volt. Rrota rezervë me madhësi të plotë e disk të derdhur është vendosur nën makinë.

Siguria

Haval H9 — ky është rasti kur ju mund të thoni me besim, që pajisjet elektronike të dobishme dhe asistuesit në makinë janë në numër të madh. Tek pajisjet përfshihen:

  • airbags të përparmë dhe anësorë;
  • sensorët e dritës dhe shiut;
  • sensorët e parkimit (4 para dhe 4 prapa);
  • ndriçimi adaptiv (AFS);
  • sinjalizimi me drita gjatë frenimit emergjent;
  • kamera me pamje të pasme me linjë dinamike;
  • sensori i lodhjes së shoferit;
  • sensori i monitorimit të presionit në goma (TPMS);
  • sistemi i stabilitetit elektronik (ESP);
  • asistent për ngjitjen/zbritjen nga mali (HHC dhe HDC);
  • sistemi i mbrojtjes nga përmbysja e automjeteve (RMI);
  • frena parkimi elektromekanike (EPB); etj.

Multimedia

Paneli qendror i H9 është i pajisur me një kompleks modern informativo-argëtues me CD/MP3/MPEG4 player, radio AM/FM, navigacion, një vend i kartës SD, lidhës AUX/USB dhe Bluetooth për lidhjen e aparateve mobile. Gjithashtu, makina ka një sistem audio Infinity me 10 altoparlantë, një subwoofer dhe një funksion vetërregullimi të lartësisë së zërit duke marrë parasysh shpejtësinë e lëvizjes së makinës. Tingulli i sistemit audio është me cilësi shumë të lartë, kurse zona e ndërveprimit është e kuptueshme edhe për ata që hasen për herë të parë me sisteme multimediale moderne.

Specifikimet teknike

Gjatësia
Gjerësia
Lartësia
4856 mm
1926 mm
1900 mm

Meritat dhe të metat

Falë Test drive dhe komenteve të pronarëve, ju mund të kuptoni pluset dhe minuset kryesore të makinës Haval H9:


Pluset:

  • dizajni i jashtëm tërheqës;
  • cilësitë e mira jashtë rrugës;
  • adaptueshmëria ndaj kushteve të rënda klimatike;
  • brendësia e madhe me shtatë vende;
  • hapësira e bagazhit e gjerë;
  • tapiceria e shtrenjtë e brendësisë;
  • drita cilësore;
  • pajisja teknike e bollshme.

Minuset:

  • çmimi i lartë;
  • varësia nga cilësia e karburantit;
  • konsumi i lartë i karburantit;
  • gjetjet jo komode të ngrohjes së sediljeve dhe kontrollit të klimës.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër