Frankfurt International Motor Show 2019

Salloni Ndërkombëtar i Automjeteve (IAA) është një show room i përvitshëm i automjeteve që zhvillohet në shtator në një nga dy qytetet në Gjermani: Frankfurt ose Hanover.
Salloni Ndërkombëtar i Automjeteve 2019 mbahet në Frankfurt, nga dt. 12 deri në 22 shtator.

Histori

Ekspozita e parë IAA u mbajt në 1897 në Hotelin Bristol në Berlin. Në atë kohë, vetëm tetë automjete u prezantuan, por me popullaritetin në rritje të transportit rrugor në botë, ekspozimi gradualisht u bë më i madh.
Deri në vitin 1911, ekspozitat mbaheshin çdo vit, dhe në 1905, 1906 dhe 1907, madje dy herë në vit.
Shfaqja e parë pas Luftës së Parë Botërore u zhvillua në vitin 1921 me pjesëmarrjen e 67 prodhuesve të automjeteve, të cilët përfaqësonin 90 vetura dhe 49 kamionë.
Pas Luftës së Dytë Botërore, nga 1947 deri më 1949, ekspozita u mbajt në Hanover. Në prill të vitit 1951, ekspozita ndërkombëtare u zhvendos në Frankfurt.
Ekspozita e fundit e kombinuar me vetura dhe kamionë u zhvillua në vitin 1989, kur pothuajse 2000 kompani morën pjesë në të, sipërfaqja e përgjithshme e stendave të ekspozitës ishte 252,000 metra katror. 1.2 milion njerëz erdhën për të parë zhvillimet e fundit. Për shkak të ngarkesës shumë të rëndë të punës, organizatorët vendosën ta ndajnë sallonin ndërkombëtar të automjeteve në dy pjesë dhe që nga viti 1992 salloni i automjeteve është ndarë në 2 ekspozita: në vitet çift zhvillohet ekspozita e veturave në Frankfurt dhe në vitet tek, ekspozita e kamionëve në Hanover.

Të rejat në Sallonin Ndërkombëtar të Automjeteve në Frankfurt

Në ekspozitën në Frankfurt në vitin 2019, mund të shihni shumë makina me motorë elektrikë. Kjo tregon që në të ardhmen e afërt prodhimi i automjeteve elektrike do të fillojë të rritet. Jo të gjitha makinat e paraqitura në ekspozitë do të nxirren në shitje, por disa tashmë janë gati për prodhim dhe së shpejti do të jenë në dispozicion të blerësve.


Audi Al:TRAIL quattro Concept


Al:TRAIL quattro u bë përfaqësuesi i katërt i automjeteve elektrike të konceptuar Audi, i pari prej të cilëve ishte Audi Aicon, i prezantuar në Frankfurt në vitin 2017. Qëllimi kryesor i dizajnerave të konceptit të ri është t'i sigurojnë shoferit dhe pasagjerëve të makinës ndjesinë e unitetit me natyrën. Kjo dëshmohet nga zona e xhamit të karrocerisë, që i ngjan kabinës së helikopterit. Pamja e jashtme e makinës nuk të lë të dyshosh për ndonjë mundësi për të dalë jashtë rrugës. Lartësia e karrocerisë — 1.67 metra, hapësira nga toka — 34 cm dhe rrotat e mëdha 22 inç.
Duhet të theksohet se, ndër të tjera, funksionet e drejtimit pa pilot janë ngulitur në intelektin e makinës. Në brendësinë e makinës ka një minimum organesh drejtimi: timoni, mbi të cilin është bashkangjitur një smartphone, pedalet dhe disa butona.
Konstruksioni përfshin katër motorë elektrikë — një për secilën rrotë. Kjo është një makinë me të gjitha rrotat aktive. Fuqia maksimale e sistemit elektrik arrin 320 kW. Duke pasur parasysh që Audi Al:TRAIL quattro është i destinuar për përdorim në vendet ku infrastruktura e ngarkimit të baterisë nuk është e zhvilluar, kapaciteti i baterisë litium-jon garanton një rezervë ngarkese për 400-500 km.


BMW Concept 4


Kompania BMW paraqiti një Coupe BMW Concept 4 në Sallonin e Automjeteve në Frankfurt, e cila përfaqëson të ardhmen e dizajnit të automjeteve të kësaj marke.“BMW Concept 4 mishëron thelbin estetik të markës BMW. Ajo kombinon proporcione të përsosura me një dizajn të qartë dhe të saktë”, — thotë Adrian van Hooydonk, Zëvendës President i BMW Group Design.
Një tipar dallues i Concept 4 është grila e madhe e komplikuar e radiatorit. Një grilë të ngjashme të radiatorit, kompania BMW tashmë e përdor në makinat e saj të fundit.


BMW i Hydrogen NEXT Concept


Në vitin 2022, BMW synon të lëshojë një seri të vogël crossover-ash hidrogjeni bazuar në BMW X5. E prandaj, koncepti BMW i Hydrogen Next u shfaq në Sallonin e Automjeteve në Frankfurt.
Krijuesit nuk japin parametrat teknikë të makinës, por kujtojnë avantazhet kryesore të makinerive hidrogjene mbi ato elektrike: koha e furnizimit më pak se katër minuta dhe mundësia për të udhëtuar shumë kilometra (më shumë se 500 km), duke e furnizuar një herë.
Kjo makinë është krijuar së bashku me kompaninë Toyota, e cila tashmë ka një seri makinash me hidrogjen Mirai.


Byton M-Byte


Marka Byton u krijua në vitin 2017 nga ish punonjësit e kompanive BMW dhe Nissan. Në vitin 2018, Byton paraqiti konceptin e parë të crossoverit elektrik, kurse tani prezantoi versionin në seri në Sallonin e Automjeteve në Frankfurt. Makina në seri ka pak dallime nga koncepti.
Byton M-Byte është afër përmasave me BMW X5: gjatësia — 4875 mm, gjerësia — 2195 mm (me pasqyra), lartësia — 1665 mm. Baza e rrotave — 2950 mm. Dizajni i jashtëm mbeti i pandryshuar.
Por është për t'u habitur që në brendësinë e makinës mbeti monitori i vetëm i madh në të gjithë gjerësinë e panelit të përparmë. Ekrani me një diagonale prej 48 inç ka një mbulim special të sigurt. Monitori 7-inç në timon dhe 8-inç në krahun e sediljes qendrore janë përgjegjës për menaxhimin e të gjitha funksioneve,si dhe ka menaxhim të zërit dhe gjesteve.
Ka 3 motorë për të zgjedhur: ai bazë — një motor elektrik me një fuqi 272 kuaj fuqi dhe një bateri me një kapacitet 72 kW/orë, që është e mjaftueshme për 430 km; modifikimi i dytë është i njëjti motor elektrik, por akumulatori është 95 kW/orë, që është e mjaftueshme për 550 km; versioni i fundit është një mekanizëm i plotë me dy motorë elektrikë me një fuqi totale prej 408 kuaj fuqi, një bateri me kapacitet 95 kW/orë, e cila në këtë rast është projektuar për 505 km.
Gjithashtu është deklaruar një autopilot, i afërt me nivelin e tretë të autonomisë (domethënë, afërsisht si tek Tesla).Makina do të shfaqet në Evropë vetëm në 2021, por tashmë dihet çmimi i përafërt i saj: duke filluar nga 45,000 euro.


Cupra Tavascan Concept


Cupra, marka bijë e kompanisë Seat, prezantoi makinën e re Tavascan në Frankfurt International Motor Show në 2019. Makina e ka marrë emrin nga një fshat i vogël në Spanjë.
Koncepti u krijua në platformën MEB të Volkswagen Group, si Volkswagen I.D. Crozz, Skoda Vision iV dhe Audi Q4 e-tron.
Krijuesit e Tavascan përpunuan me kujdes aerodinamikën e makinës. Brendësia e makinës është projektuar për rehatinë maksimale të shoferit dhe pasagjerëve. Cupra Tavascan konceptual ka dy motorë elektrikë me një kapacitet të përgjithshëm 225 kW (306 kuaj fuqi). Bateria litium-jon 77 kW garanton një distancë deri në 450 km. Nga treguesit dinamikë, vlen të përmendet marrja e shpejtësisë deri në 100 km/orë për 6.5 sekonda.


Honda e


Kompania Honda prezantoi makinën e saj të parë elektrike në seri për tregun evropian — Honda e. Modifikimi bazë i kësaj makine elektrike do të shitet me një çmim duke filluar nga 30,000 euro. Shitjet do të fillojnë në vitin 2020. Versioni bazë i Honda e është i pajisur me një motor elektrik me një kapacitet prej 100 kW (136 kuaj fuqi) dhe një bateri me fuqi prej 35.5 kW, e cila është e mjaftueshme për 220 kilometra. Bateria mund të ngarkohet deri në 80% për 30 minuta. Makinë me rrota aktive të pasme. Marrja e shpejtësisë deri në 100 km/orë — 8 sekonda.


Hyundai 45 EV Concept


Kompania Hyundai po ndryshon rrënjësisht stilin e makinave të saj — pikërisht konkluzione të tilla mund të nxirren duke shikuar konceptin elektrik 45 EV të paraqitur në Frankfurt.
Por kompania nuk dha informacion për karakteristikat teknike të makinës, kjo tregon që makina nuk ka përfunduar ende dhe nuk do të prodhohet së shpejti.


Land Rover Defender


Defender i ri është ndërtuar në shasinë D7x, e cila është 3 herë më e fortë se struktura e kornizës. Në të njëjtën kohë, ai fitoi plotësisht amortizator të pavarur, i cili ndikoi pozitivisht si në aftësitë e modelit për të ecur jashtë rrugës ashtu edhe në komoditetin gjatë ecjes në asfalt.
Kompania Land Rover për herë të parë gjithashtu përdori sistemin e ri të ndihmës në rrugë të këqija Configurable Terrain Response: ai dallohet për mundësitë e mëdha të rregullimit dhe praninë e një funksioni të ri që lejon Defender të kalojë barrierat ujore deri në 90 cm të thella.
Fuoristrada e re do të jetë në dispozicion në dy versione karrocerie: Defender 90 i shkurtuar me gjashtë vende dhe Defender 110 me shtatë vende me bazën e zgjatur të rrotave.
Një linjë prej tre motorësh do të ofrohet për fuoristradën: diesel SD4 me kapacitet 200 dhe 240 kuaj fuqi dhe hibrid me kapacitet prej 400 kuaj fuqi.


Lamborghini Sian


Në Motor Show Frankfurt 2019 u mbajt premiera e Lamborghini Sian i ri, i cili u bë modeli i parë hibrid dhe njëkohësisht modeli më i fuqishëm i kompanisë. Emri i makinës do të thotë «shpërthim» ose «rrufe». Dizajni i makinës së re është bërë në stilin e modelit Centenario. Baza e Lamborghini Sian të ri është modelimi i Aventador SVJ. Tek motori kryesor V12 me 785 kuaj fuqi shtuan një motor elektrik 34 kuaj fuqi – kjo i garanton Sian marrje shpejtësie deri në 100 km/orë për 2.8 sekonda dhe shpejtësi maksimale mbi 350 km/orë.
Në total, kompania do të prodhojë vetëm 63 ekzemplarë të kësaj makine (për nder të vitit të themelimit të markës — 1963), të gjitha këto u shitën që para prezantimit zyrtar.Çmimi i Lamborghini Sian nuk thuhet, por sipas të dhënave paraprake, ai fillon me 2.5 milion dollarë.


Mercedes-Benz Vision EQS Concept


Në Sallonin Ndërkombëtar të Automjeteve në Frankfurt u prezantua sedani i paraqitshëm konceptual Vision EQS. Emri nënkupton që Vision EQS është prototipi plotësisht i S-Class elektrik në seri.
Një tipar dallues i dizajnit të jashtëm, përveç karrocerisë me dy ngjyra është një grilë e ndritshme e lidhur vizualisht me fenerët e përparmë. Në të janë instaluar 940 LED individualë në 188 borde. Në pjesën e pasme të makinës ndriçojnë yjet me tre rreze nga 229 LED.
Vizioni EQS është i pajisur me dy motorë elektrikë. Fuqia totale e motorëve elektrikë është 476 kuaj fuqi. Një makinë me një ngarkesë të plotë të baterisë mund të udhëtojë 700 kilometra, dhe mund ta ngarkoni baterinë deri në 80% për 20 minuta.


Mercedes-Benz EQV


I prezantuar gjashtë muaj më parë, koncepti elektrik i Mercedes-Benz EQV u shndërrua në një makinë në seri.
Minivan elektrik është bërë në bazë të V-Class të zakonshëm dhe deri më tani është paraqitur në versionin e vetëm EQV 300. Kjo makinë është e pajisur me një modul që përfshin: motorin elektrik me 204 kuaj fuqi, njësitë elektronike të drejtimit dhe sistemin e ftohjes. Shpejtësia maksimale e Mercedes-Benz EQV është 160 km/orë. Akumulatori ka një kapacitet prej 100 kW/orë. Ngarkesa e plotë e baterisë duhet të jetë e mjaftueshme për 405 km.
Mercedes-Benz EQV elektrike do të prodhohet në të njëjtën fabrikë me V-Class në qytetin spanjoll Vitoria. Fillimi i shitjeve në Europë është planifikuar në fillim të vitit 2020, çmimi i përafërt: duke filluar nga 70,000 euro.


Volkswagen ID.3


Hatchback i ri Volkswagen ID.3 u bë modeli i parë me një logo të re të markës. Logoja e Volkswagen tani është një pjesë e sheshtë me shkronja të vizatuara VW, dhe në vend të një sfondi të zi, përdoret e bardha (për shumicën e modeleve) blu (për automjete elektrike) ose e kuqe (për versionet sportive). Nga mesi i vitit 2020, këto emblema të reja duhet të shfaqen në të gjitha modelet e prodhuara të markës Volkswagen.
Hatchback ID.3 është krijuar në platformën elektrike modulare MEB. Për sa i përket dimensioneve, Volkswagen ID.3 është afër Golfit modern: gjatësia — 4260 mm, gjerësia — 1810 mm, lartësia — 1550 mm.
I pari në treg do të dalë një version i veçantë i ID.3 1ST me një fuqi motorike prej 204 kuaj fuqi. Një Hatchback i tillë ka një shpejtësi maksimale prej 160 km/orë. Çmimet e sakta nuk janë shpallur ende, por ato do të fillojnë nga 40,000 euro afërsisht. Në këtë çmim përfshihen gjithashtu 2000 kW/orë në stacionet e karikimit elektrik të rrjetit Ionity, si edhe në terminalet që punojnë me shërbimin online We Charge.


Gjithashtu në Sallonin Ndërkombëtar të Automjeteve në Frankfurt u prezantuan:
Audi A5, S5, RS6 Avant, RS7 Sportback;
BMW 3 Series Touring, X6;
Hyundai i30 N;
Porsche Taycan;
Mercedes-Benz GLE Coupe, AMG GLB 35 4Matic;
Volkswagen T-Roc Cabriolet;
Smart EQ for two dhe shumë të tjera.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër