Ford Puma 2019

Në fund të qershorit 2019, Ford prezantoi crossover-in e ri kompakt Puma. Vlen të përmendet se modeli Puma për markën Ford nuk është i ri. Në periudhën nga 1997 deri në 2002 në modelet e kompanisë kishte një coupe Puma me dy dyer, ndërtuar në platformën e hatchback Ford Fiesta të gjeneratës së katërt. Crossover-i i ri Ford Puma është gjithashtu në marrëdhënie të drejtpërdrejtë me modelin Fiesta, por tashmë atë të gjeneratës së shtatë.


Makina e re në të ardhmen duhet të zëvendësojë në treg makinën Ford EcoSport, për të cilën blerësit kanë shumë ankesa. Prodhimi i makinës së re për Evropën do të bëhet në fabrikën Ford Romania, ku aktualisht po prodhohet EcoSport. Çmimi bazë i Ford Puma-s së re në Evropë do të fillojë nga 17.000 euro dhe shitjet do të fillojnë në dhjetor të vitit 2019. Përveç konfigurimeve të zakonshme, klientëve do t'u ofrohen edhe dy të veçanta: një ST-Line sportive dhe një Titanium premium. Ford Puma do të konkurrojë me makinat e mëposhtme: Volkswagen T-Roc, Volkswagen T-Cross, Hyundai Kona dhe Kia Stonic.

Dizajni i jashtëm

Avantazhi më i rëndësishëm i makinës është dizajni. Karroceria e re mori një trajtë shumë moderne të ndritshme, e cila është e orientuar për rininë. Ford Puma e re ka një gjatësi 4185 mm, një gjerësi 1794 mm, një lartësi 1560 mm. Baza e rrotave e makinës është 2494 mm. Duke pasur parasysh dimensionet e jashtme, crossover-i i ri do të zërë vendin më të ulët në linjën e fuoristradeve Ford, mbi të do të zënë vend Kuga, Edge dhe Explorer.


Pjesa e përparme e crossover-it ka fenerë të vendosur lart, që praktikisht ndodhen në kofanon e makinës përsipër. Grila e madhe e radiatorit në ngjyrë të zezë, i ngjan një buzëqeshjeje.
Duke parë makinën në profil, gjëja e parë që dua të vë në dukje është një mori e madhe relievi, veçanërisht më afër pjesës së përparme. Disqet e gomave me goma të mëdha (18 ose 19 inç në versionin sportiv dhe 16 inç në versionin bazë), i japin agresivitet dizajnit të makinës.


Pjesa e pasme e crossover-it duket mjaft interesante, madje edhe me një përmasë në miniaturë. Këtë efekt makinës ia krijuan: dritarja e vogël me pjerrësi të vogël; dera kompakte e bagazhit dhe optika e ndritshme. Në dallim nga Ford EcoSport, në të cilin shikohen tiparet e një SUV klasike, Puma e re ngjan më shumë me një hatchback me hapësirë të rritur nga toka.

Interiori

Interiori kësaj makine nuk është asgjë e re dhe e pazakontë, pasi tërësisht është huazuar nga gjenerata e fundit Ford Fiesta. Por për tapicerinë përdoreshin materiale më të shtrenjta.
Sa për opsionet, crossover-i gjithashtu nuk është i ndryshëm nga Fiesta, por lista e pajisjeve shtesë ka shumë funksione moderne dhe të përshtatshme: kroskoti virtual true colour me ekran 12.3 inç, sistemi multimedia SYNC 3 me ekran 8.0 inç (kontrolli i zërit, Apple CarPlay dhe Android Auto), sistemi audio B&O me 10 altoparlantë, sediljet e shoferit dhe të pasagjerit të përparmë me masazhues të integruar, kontrolli i lundrimit me funksionin Stop&Go,sistemi i sigurisë aktive Ford Co-Pilot360 (12 sensorë ultrasonik, tre radarëdhe dy kamera), sistemi inovativ Wrong Way Alert, i cili njeh shenjat rrugore ndaluese (njofton shoferin për praninë e tyre me sinjal të lartë) dhe disa funksione të tjera.


Ford EcoSport ka një bagazh të vogël (354 litra) dhe jo komod, blerësit shpesh ankoheshin për të, kështu që për Puma, krijuesit e zgjidhën këtë problem plotësisht. Bagazhi i crossover-it të ri mban 456 litra.

Karakteristikat teknike

Motori bazë për Ford Puma do të jetë trecilindrësh me vëllim 1.0 EcoBoost me kapacitet prej 125 kuaj fuqi. Përveç motorit të zakonshëm të benzinës, do të ketë gjithashtu një sistem hibrid. Në të dy rastet, sistemi përfshin të njëjtin motor benzinë 1.0 EcoBoost dhe një bateri të vogël litium-jon, të cilët së bashku në konfigurime të ndryshme do të japin 125 ose 155 kuaj fuqi. Të gjithë motorët janë të pajisur me një kuti shpejtësie mekanike me 6 marshe. Në të ardhmen, Ford Puma do të ketë një kutie shpejtësisë robotike me 7 marshe, dhe në gamën e motorëve duhet të shfaqen motorë diesel EcoBlue.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër