Ekspozita Ndërkombëtare e Automjeteve në Los-Anxhelos 2021

Ekspozita Ndërkombëtare e Automjeteve në Los-Anxhelos 2021 ishte ekspozita e parë e madhe e automjeteve në SHBA që nga fillimi i pandemisë së koronavirusit. Shumë marka kanë refuzuar të marrin pjesë në të — mes tyre Audi, Cadillac, Lotus, Mercedes-Benz dhe Volvo. Kompanitë e mbetura treguan konceptet dhe modelet e tyre të reja, shumica e të cilave janë elektrike. Dhe tani për premierat më interesante të ekspozitës së makinave në Los-Anxhelos.


Toyota bZ4X

Kompania Toyota ka zbuluar një version prodhimi të crossover-it elektrik të quajtur bZ4X. Risia u krijua së bashku me Subaru, në gamën e së cilës do të shfaqet së shpejti një model i ngjashëm i quajtur Solterra.Emri i ndërlikuar i fuoristradës së re të Toyota-s është i deshifrueshëm. Kombinimi i shkronjave «bZ» është një shkurtim për «beyond Zero» dhe më tej do të përdorej nga japonezët për të përcaktuar një familje të tërë makinash elektrike, numri «4» tregon pozicionin e modelit në hierarkisë, kurse «X » tregon se ky është një crossover.


Nga jashtë, Toyota bZ4X e re ka një dizajn agresiv të karrocerisë me vija të ngushta të fenerëve. Madhësia e brendshme e kësaj fuoristrade është e krahasueshme me atë të Camry.


Në qendër të panelit të përparmë është një ekran i madh i sistemit multimedial me kontroll zanor, që shtrihet edhe tek fshirëset e xhamit të përparmë dhe kontrolli i klimës. Toyota bZ4X bazohet në platformën elektrike e-TNGA.


Gjatësia e makinës elektrike japoneze është 4690 mm, gjerësia është 1860 mm, lartësia është 1650 mm, baza e rrotave është 2850 mm. Në konfigurimin bazë, crossover ka rrota aktive të përparme dhe një motor elektrik me kapacitet 204 kuaj fuqi. Versioni me katër rrota aktive do të ketë dy motorë, të cilët do të kenë një kapacitet total prej 218 kuaj fuqi. Marrja e shpejtesisë në 100 km/orë në një crossover me rrota aktive të përparme dhe një peshë prej 1920 kg është 8,4 sekonda. Një crossover me katër rrota aktive dhe një peshë prej 2005 kg merr shpejtesi pak më shpejt për 7,7 sekonda.



Në të dy versionet, makina do të ketë një bateri litium-jon me vëllim 71.4 kWh. Karikimi deri në 80% duhet të zgjasë rreth 30 minuta. Versioni me rrota aktive të përparme ka karikim të mjaftueshëm për 500 km dhe versioni me katër rrota aktive për 460 km. Kjo makinë mund të pajiset me një panel diellor në çati me një kosto shtesë.Toyota planifikon dërgesat e saj të para të makinave për shpërndaresit në mesin e vitit 2022.



Hyundai SEVEN Concept

Crossover elektrik Hyundai SEVEN Concept, i cili është teknikisht i ngjashëm me KIA EV9, u shfaq si koncept gjithashtu në ekspozitë në Los-Anxhelos. Të dy modelet bazohen në platformën e re E-GMP, të krijuar posaçërisht për krijimin e modeleve elektrike në të. Ai siguron një sistem elektrik 800 volt dhe një karikues DC me një kapacitet deri në 350 kW.
Për crossover-in shfaqet një bateri litium-jon me një kapacitet prej 77 kWh, karikimi i plotë i së cilës duhet të jetë i mjaftueshëm për deri 480 kilometra rrugë. Në këtë rast, karikimi nga 10 në 80 përqind nga një stacion i fuqishëm duhet të zgjasë rreth gjysmë ore.


Dizajni i Hyundai SEVEN Concept është bërë në stilin e minivanit serial Staria, gjithashtu është e mundur që makina serike, e cila do të quhet Ioniq 7, të mos ndryshojë shumë nga ky koncept. Brendësia e makines me modelin e gatshëm për prodhim do të jetë më tradicionale dhe në koncept nuk ka timon dhe pedale, pasi u krijua si një makinë e plotë vetë-drejtuese.


Deri tani nuk ka informacion për motorët elektrikë të crossover-it, nga dimensionet tregohet vetëm baza e rrotave (3,2 metra) Shfaqja e makinës elektrike serike Hyundai Ioniq 7 është planifikuar për vitin 2023.



Kia EV9 Concept

Në ekspozitën e automjeteve në Los-Anxhelos 2021, kompania Kia zbuloi SUV-in e madh elektrik KIA EV9 Concept. Varianti EV9 i gatshëm për prodhim pritet të dale në vitin 2023. Pamja e jashtme e këtij koncepti është bërë në një stil mjaft të pazakontë me optikë interesante të përparme me diodë, anët e lëmuara pa doreza, kamera kompakte në vend të pasqyrave anësore dhe rrota 22 inç të një dizajni të pazakontë.


Gjatësia e këtij crossover-i është 4930 mm, madhësia e bazës së rrotave është 3100 mm, gjerësia është 2055 mm, lartësia është 1790 mm. Kështu, për nga dimensionet e tij, ai është i krahasueshëm me modelin KIA Telluride dhe në të ardhmen mund të përfaqësojë versionin e tij alternativ me një motor elektrik. KIA EV9 Concept bazohet në platformën e re Hyundai-Kia E-GMP, e zhvilluar nga koreanët posaçërisht për automjetet elektrike dhe që nuk përfshin krijimin e makinave me motorë të zakonshëm në të.
Nuk ka ende detaje për karakteristikat teknike të konceptit. Crossover-i pritet të fuqizohet nga një ose dy motorë elektrikë.




Modelet e mëposhtme u prezantuan gjithashtu në Auto Show në Los-Anxhelos 2021: Subaru Solterra 2023, Porsche 718 Cayman GT4 RS, Kia Sportage Hybrid, Chevrolet Silverado ZR2, Land Rover Range Rover 2022, Porsche Mission R Concept Car, Toyota Tundra, Toyota Camry, Fisker Ocean.



Comments
Për të publikuar komentin tuaj, Ju duhet të regjistroheni ose të hyni.
Komentet për këtë njoftim janë mbyllur

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër