Disa fakte në lidhje me Audi Q5 të rinovuar.

Fakti №1. Ai ka ndryshuar nga pamja e jashtme.


Audi Q5 i rinovuar me të vërtetë duket ndryshe. Grila e radiatorit e përparme ka ndryshuar, gjithashtu edhe feneret kundër mjegullës, gjë që çoi edhe në ndryshime në parakolp.
Fenerët e përparmë gjithashtu kanë ndryshuar.
Vlen t'i kushtohet vëmendje e veçantë fenerëve të pasmë. Nëse i afroheni makinës nga prapa, ata do të fillojnë paraprakisht të ndriçojnë më shumë. Fenerët janë bërë nga dioda organike (OLED) dhe mund të ndryshojnë modelin e tyre!
Një shtesë e kromuar është shfaqur midis dy fenerëve të pasëm, kurse prapakolpi, ashtu si parakolpi, ka ndryshuar pak.


Fakti №2. Brenda, ndryshimet janë pothuajse të padukshme, por ato janë të rëndësishme.


Ndryshimi më i rëndësishëm është sistemi i ri multimedia. Tani Q5 ka të njëjtin komplet argëtimi ashtu si modelet më të shtrenjta! Ai u bë me sensorë, por para kësaj duhej komanduar duke përdorur një touchpad jo komod.
Dhe kalimi në ekranin me sensorë çoi në një ndryshim tjetër në brendësi – heqja dorë nga i njëjti touchpad, i cili ishte vendosur më parë direkt përpara zgjedhësit të transmetimit.


Fakti №3. Risitë në pjesën teknike

Gjithsej katër opsione motorësh ofrohen për Q5 e rinovuar.
Baza është një motor turbo me benzinë 2.0 litërsh me një kapacitet prej 249 kuaj fuqi. Është e kombinuar me kutinë e ndërrimit të shpejtësisë të robotizuar me 7 marshe S-tronic dhe vendoset në makina me sistemin prej katër rrotash aktive quattro ultra që mund të lidhen.
Versioni i dytë i motorit është një mikro-hibrid i bazuar në një rrjet 12 volt në bord, një gjenerator dhe një bateri litium-jon të instaluar tek një bateri shtesë. Ky sistem është në gjendje të fik motorin në ngarkesa të ulëta gjatë ecjes dhe para një ndalese të plotë kur shpejtësia bie nën 22 km/orë, si dhe të mbajë të ndezur për një fare kohe disa nga sistemet brenda makinës. E gjithë kjo ju lejon të zvogëloni konsumin e karburantit me 0.4 litra për njëqind kilometra.
Ekziston edhe një version dizel për Q5. Është një motor me gjashtë cilindra me kapacitet 249 kuaj fuqi. Motori është i kombinuar me një kuti shpejtësie automatike me tetë marshe. Makina të tilla janë të pajisura tashmë me katër rrota të përhershme aktive.
Motori më i mirë në gamë është motori i versionit S — benzinë turbo V6 me kapacitet 354 kuaj fuqi. Makinat me një motor të tillë janë të pajisura gjithashtu me katër rrota të përhershme aktive dhe me një kuti shpejtësie automatike klasike.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër