Debutimi i gjeneratës së tretë GMC Canyon

GMC Canyon 2023 shton një vëlla në Chevrolet Colorado ZR2 të orientuar drejt rrugës në formën e AT4X.
Kamioni i përmasave mesatare të GMC është ridizajnuar me një pistë më të gjerë dhe përmasa të forta.
Së bashku me pamjen e jashtme të përmirësuar, Canyon i ri përmban gjithashtu një brendshme të ridizajnuar me një ekran me prekje 11.3 inç.

GMC është e etur të qëndrojë në fundin më luksoz të tregut të kamionëve të mesëm, duke goditur Kanionin me një luks luksi. Çdo linjë zbukurimi vjen me një skemë ngjyrash unike për atë prerje. Canyon ndodhet në një pistë të re, më të gjerë se vitet e mëparshme dhe vjen me një ashensor 2,0 inç në veshjet Elevation, AT4 dhe Denali, me një ashensor 3,0 inç të rezervuar për AT4X.

Edicioni i ri AT4X 1 do të vijë me një çmim mbi 64,000 dollarë, gati 20,000 dollarë më i lartë se MSRP i Kolorado ZR2 i vitit 2022. Ky çmim e lanson atë nga konkurrentët e kaluar, duke përfshirë Toyota Tacoma TRD Pro dhe Ford Ranger Raptor, duke e zbarkuar atë në parkun e topit më afër përbindëshave jashtë rrugës si Bronco Raptor. Sipas GMC, çmimi i Elevation gjithashtu do të rritet, duke filluar nga rreth 41,495 dollarë. AT4, për të cilin GMC na tha se ishte Canyon më popullor i shitur në gjeneratën e fundit, vlerësohet të fillojë me një çmim më të arsyeshëm prej 42,495 dollarë.

Ashtu si me Kolorado, GMC po zvogëlon opsionet këtë vit. Çdo kanion do të vijë në një konfigurim me katër dyer ekuipazhi-taksi. Ndryshe nga Kolorado, çdo Canyon i ri do të jetë i pajisur me të njëjtin motor 2.7-litërsh me katër cilindra turbocharged me 310 kuaj fuqi dhe 430 paund-feet çift rrotullues. Nuk janë publikuar ende numra zyrtarë të ekonomisë së karburantit dhe asnjë nuk është dhënë nga prodhuesi, megjithëse motorët janë të pajisur me menaxhim aktiv të karburantit dhe teknologji ndalimi/nisjeje. I pajisur me paketën e rimorkios, Canyon i ri do të jetë në gjendje të tërheqë deri në 7700 paund. Kjo shifër bie në 6000 paund në modelin AT4X dhe 500 paund të tjera për AT4X-të e pajisura me paketën Edition 1.

Canyon përmirëson këndin e tij të afrimit këtë vit në 36.9 gradë, pak më keq se qasja 38.3-gradë e Chevy ZR2, por më mirë se qasja 35.0-shkallë në Tacoma TRD Pro. Këndi i përmirësuar i afrimit vjen me heqjen e digës së përparme të ajrit dhe aksin e përparmë që lëviz më përpara. Rrotat 17 inç të gjetura në AT4X janë të mbështjella me goma 285/70R-17 Goodyear Wrangler Territory MT për të siguruar tërheqje optimale në kushte jo optimale. Modelet Elevation dhe AT4 do të vijnë me rrota 18-inç, me veshjet Denali me 20s.

Amortizuesit dinamikë të valvulës së bobinës së pezullimit (DSSV) lëvizin jashtë për të ndihmuar performancën jashtë rrugës përmes një largësie të përmirësuar prej 9,6 inçësh nga toka (10,7 për AT4X). Standard për AT4X, megjithëse i disponueshëm në veshjet më të ulëta, Canyon përmban diferenciale me kyçje elektronike të përparme dhe të pasme, dhe ka shtatë kamera të vendosura rreth dhe poshtë kamionit, duke u dhënë shoferëve akses në 10 kënde të disponueshme të kamerës, të kompletuara me pamjet e poshtme të trupit për të ndihmuar në zbrazjen. — situatat e rrugës.

Pas lançimit të AT4 në 2021 si një version krejtësisht i aftë, por pa dyshim më pak i fortë i ZR2 Colorado, AT4X është këtu për të luajtur. Pas vëllait të tij më të fortë, Sierra 1500 AT4X, Canyon i lidhur me AT4X synohet të jetë «shprehja përfundimtare e angazhimit të GMC për të ofruar aftësi serioze jashtë rrugës», sipas GMC. Në krye të katër mënyrave standarde të drejtimit të ofruara për Canyon, AT4X merr një modalitet ekskluziv Baja të destinuar për situata të vozitjes jashtë rrugës me shpejtësi të lartë. AT4X do të jetë i vetmi Canyon i disponueshëm në paketën Edicioni 1, i cili përfshin një shirit të përparmë bash, një shirit drite të montuar në grilë 30 inç, rrota rruaza 17 inç, një çikrik dhe distinktivë unik, midis të mirave të tjera.

Ashtu si Kolorado, Canyon përmban një ndarje të integruar 45 inç, të papërshkueshme nga uji në derën e pasme. Duke i dhënë një dorë prakticitetit, dera e pasme ka gjithashtu një lartësi të mesme për artikujt më të gjatë. Klientët që djersiten për mungesën e pikave lidhëse mund të marrin një psherëtimë të lehtësuar. GMC ishte e lumtur të na tregonte se në përgjigje të komenteve të klientëve, ata dyfishuan pikat e lidhjes në shtratin e kamionit në tetë.

Kanioni i ri ka shumë të drejta për brendësinë. Wireless CarPlay dhe Android Auto janë standarde, ndërsa kontrollet fizike të klimës janë një pamje e mirëseardhur, e grumbulluar mbi një linjë çelësash ndihmës. AT4X dhe Denali të dy marrin një ekran të lartë si standard, megjithëse nuk është i disponueshëm në modele të tjera. Pajisja përmban një sistem info-argëtimi 11,3 inç. Veshjet më të larta marrin një grup matës dixhital 11 inç ndërsa veshjet më të ulëta janë të mbërthyera me një version më të vogël 8.0 inç. Zgjedhni Denali dhe do të merrni dru me pore të hapura në dash me një dizajn të gdhendur me lazer. Lëkura e veshur me tegela mbulon sediljet dhe kalon nëpër panelet e dyerve dhe të dyerve.

Prodhimi fillestar pritet të fillojë në fillim të vitit 2023, me AT4X që duhet të presë pak më shumë deri në pranverën e vitit 2023.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër
Comments
Për të publikuar komentin tuaj, Ju duhet të regjistroheni ose të hyni.
Komentet për këtë njoftim janë mbyllur
  • Noel 14.08.2022 17:34
    Asnjë nga modelet hiper-off road nuk ka vërtet kuptim, por mendoj se si ky, ashtu edhe Kolorado do të jenë një sukses i jashtëzakonshëm në veshjet më standarde jashtë rrugës...
    Më në fund, GM e ka përmirësuar me të vërtetë lojën e tyre në krahasim me gjeneratën e mëparshme, për të cilën mendoj se mund të pajtohemi se ishte pak si në pjesën e jashtme ashtu edhe në brendësi.