2023 Cadillac Escalade-V: Fuqia dhe Paraja

Cadillac i ka bërë Escalade-s diçka që duhet ta kishte bërë gati dy dekada më parë: t'i jepte SUV-it të saj me madhësi të plotë trajtimin V. Pa dyshim, etika e krahut të performancës së markës luksoze amerikane është bërë disi e ngatërruar vitet e fundit, ajo që me formacionin V tani ndahet midis modeleve më të buta me distinktivin V dhe varianteve të plota V Blackwing me performancë të lartë, siç është CT4 fitues 10 më i mirë. -V Blackwing dhe CT5-V Blackwing. Por nuk ka asgjë konfuze në lidhje me Escalade-V të ri 2023. Misioni i saj është ai i fuqisë dhe prestigjit.

Ne me siguri nuk do ta quajmë Escalade-V të zbutur, pasi ajo ka një fuqi prej 682 kuajfuqish nga një V-8 6.2 litrash me supermbushje — një mulli i ndërtuar me dorë që është i lidhur ngushtë me V-8 me 668 kuaj fuqi që gjendet në CT5-V Blackwing, edhe pse motori në SUV tregton ventilatorin 1.7-litërsh të tipit Roots të sedanit për një njësi më të madhe 2.7 litra. Me ndihmën e makinës standarde me të gjitha rrotat dhe një transmetimi automatik me 10 shpejtësi, ky V-8 i fryrë e shtyn Escalade-V me bazën e rrotave standarde në 60 mph në 4,3 sekonda—1,7 sekonda më shpejt se një Escalade Sport Platinum 2022 me 420 kf, testuar.

Lëreni mënjanë kronometrin dhe Escalade-V ndihet mjaft i shpejtë nga sedilja e shoferit. Një trokitje e butonit të modalitetit V të modelit përpara levës së ndërrimit aktivizon cilësimet më të larta dinamike të kësaj brute dhe aktivizon funksionin e tij të kontrollit të nisjes, i cili mban rrotullimet e motorit në rreth 1500 rpm kur shoferi i ka të dyja pedale të ngjeshur në dysheme. Ngrini pedalin e majtë dhe nxitimi i menjëhershëm i ofruar nga V-8 i pasur me çift rrotullues—Cadillac pretendon se 80 për qind e rrotullimit prej 653 paundësh të Escalade-V është i disponueshëm nga 2000 rpm—është i ngjashëm me rritjen fillestare të një motori mesatarisht të fuqishëm automjeti elektrik.

Megjithatë, ndryshe nga një EV, ulërima delikate e supermbushësit të Escalade-V dhe vajtimi i zhurmshëm i sistemit të tij aktiv të shkarkimit sjellin një cilësi simfonike në përshpejtimin e tij në vijë të drejtë. Edhe në gjendje boshe, tubat katërkëndësh të V lëshojnë një gur kërcënues (Modaliteti i fshehtë ju lejon të qetësoni gjërat për korsinë e marrjes së shkollës). Me shpejtësi, sistemi nxjerr frymën me kërcitje të forta dhe shfaqet kur ju e hiqni befas nga përshpejtuesi. Me këmbë të sheshtë ky SUV 6290 paund rezulton në 85 decibel zhurmë kryesisht të shkarkimit që hyjnë në kabinë. Kjo është 10 decibel më shumë se një Escalade Sport Platinum, i cili tingëllon afërsisht dy herë më i lartë. Megjithatë, si Sport Platinum i lartpërmendur, vetëm 66 dB zë gjen rrugën e saj brenda V në 70 mph.

Cadillac gjithashtu ndryshoi sistemet e pezullimit dhe frenimit të Escalade për detyrën V. Ndryshimet në sustat e tij me ajër dhe amortizuesit përshtatës pakësojnë lëvizjet e trupit të këtij SUV-i elefant me pak sakrifica për cilësinë e tij të lëvizjes. Dhe kalipanët e frenave të përparme Brembo me gjashtë piston e pajisin V me një pedale frenimi më të fortë dhe më të përgjegjshëm. Ndonëse pedali i frenave të një Escalade-V ESV që vozitëm nëpër Arizona na goditi shumë, modeli me bosht të shkurtër Cadillac i dërguar në zyrën tonë në Ann Arbor, Michigan, për testim nuk shfaqi asnjë problem të tillë.

Pavarësisht lidhësve të tij të përmirësuar, distanca e ndalimit 178 këmbë e automjetit tonë të testimit Escalade-V nga 70 mph është katër këmbë më e keqe se ajo e një Escalade Sport Platinum. Fajësoni masën shtesë prej 192 kilogramësh të V-së dhe gomat e tij 22 inçësh Bridgestone Alenza A/S 02 për të gjitha sezonet. Është e njëjta gome Cadillac që përshtatet me të gjitha Escalades, dhe konfigurimi i vetëm i ofruar në Escalade-V. Por frenat e V-së mbetën më të qëndrueshme gjatë testimit tonë, duke rezistuar ndaj zbehjes dhe pa paralajmërime për mbinxehje të frenave, siç ka ndodhur gjatë testimit të Escalades më të vogël.

Ndërsa trajtimi V krijon një Escalade me trajtim më të mirë — të cilin në formë standarde ne do ta japim është tashmë një nga shembujt më atletikë të këtij lloji — kënaqësia që vjen nga të qenit pas timonit të këtij Cadillac trup mbi kornizë ende është më pak se ajo e ofruar nga konkurrentët unibody si Mercedes-AMG GLS63 dhe BMW Alpina XB7. Të dy ata gjermanë më të shpejtë dhe më të shkathët arrijnë shpejtësinë milje në minutë në më pak se katër sekonda dhe janë të disponueshëm me goma ngjitëse verore nga fabrika.

Nuk është për t'u habitur, 0,69 g shkopi në kthesat e Escalade-V rreth rrëshqitjes sonë ishte shumë më i vogël se vrapimet 0,92 g të dy SUV-ve gjermanë. V frenohet nga një sistem tepër ndërhyrës i kontrollit të stabilitetit që derdh kripë në plagën e performancës anësore të Caddy, ashtu si të gjithë SUV-të me madhësi të plotë të General Motors.

Përsëri, Cadillac nuk po e shtyn Escalade-V si një alternativë SUV ndaj sedanëve të saj sportivë. Duke pasur parasysh se shumica e SUV-ve me performancë të lartë shpenzojnë shumë më tepër kohë duke vozitur nëpër qytet sesa duke shqyer rrugët e përdredhura, vendimi i markës për të zbutur aftësinë maksimale të menaxhimit të Escalade-V me një udhëtim të rehatshëm dhe goma për tre sezone duket si një lëvizje e zgjuar për botën reale.

Sidoqoftë, kjo qasje kufizon tërheqjen e Escalade-V prej 151,490 dollarë (shtoni 3000 dollarë për modelin ESV) kur një Escalade Sport Platinum më pak i fuqishëm por i pajisur në mënyrë të ngjashme është rreth 40 mijë dollarë më pak. Ashtu si të gjithë Cadillac-ët e rinj (si dhe Buicks dhe GMC-të), Escalade-V përfshin tre vjet të planit Premium OnStar dhe Connected Services të GM, një veçori e detyruar që i shton 1500 dollarë çmimit bazë. Shërbimi mundëson të mira të tilla si pika e nxehtë Wi-Fi e automjetit dhe radio satelitore SiriusXM 360L dhe shërbimi i transmetimit dixhital. Ai gjithashtu siguron akses në aplikacionin OnStar Guardian për pajisjet celulare.

Sigurisht, Sport Platinum i mungon shtytja dhe tingulli i mbingarkuar i V-së, por këto cilësi janë kryesisht të parëndësishme kur lejoni që asistenca e drejtimit pa duar të GM Super Cruise, e cila është e disponueshme në të dy modelet Escalade-V, të marrë kontrollin e drejtimit, frenave dhe përshpejtues në autostrada të caktuara të ndara. Një tjetër dobësi V është 11 mpg që kemi vlerësuar mesatarisht mbi disa qindra milje vlerësimi.

As stili i Escalade-V nuk transmeton fuqinë e tij më të madhe, pasi parakolpët, rrotat, distinktivët dhe kalibrat e frenave të ngjyrosura me ngjyrë të kuqe nuk arrijnë ta bëjnë atë të duket dukshëm i ndryshëm nga modelet e tjera Escalade. Në praktikë, modeli V është një gjumë, i cili sinqerisht është pak i jashtëzakonshëm për një automjet suksesi komercial i të cilit ka ardhur kryesisht nga aftësia e tij për të bërë një deklaratë.

Cadillac-it iu deshën gati 20 vjet për t'i dhënë Escalade trajtimin V. Le të shpresojmë që markës të mos i duhet aq shumë kohë për të prodhuar një variant (ose dy) shtesë që të duket dhe të duket po aq i lartë sa V-8 682 kuaj fuqi nën kapuçin e Escalade-V.

‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër
Comments
Për të publikuar komentin tuaj, Ju duhet të regjistroheni ose të hyni.
Komentet për këtë njoftim janë mbyllur
  • Stefano Lovero 14.08.2022 17:18
    Koha për këtë model V mund të jetë për të ardhur keq ose jo, por Cadillac me siguri po mendonte për audiencën e tyre me këtë. Në vitin 2021 shitjet e Escalade ishin mbi 40 mijë njësi dhe nëse mund të shesin 10% me këtë opsion, do të thotë të ardhura shtesë të konsiderueshme me marzh fitimi më të lartë se mesatarja.
  • Noel 14.08.2022 17:24
    Kjo ekziston vetëm për të plotësuar linjën përfundimtare të GM-ve, sepse me të vërtetë kurrë nuk mendoja se Escalade kishte nevojë për ndonjë lloj trajtimi V - tashmë ishte mjaft i shpejtë dhe i shërben mirë qëllimit të tij kryesor. Dhe me 40 mijë dollarë gjatë një Escalade të rregullt, ata me të vërtetë po arrijnë në territorin ku një Escalade po luan jashtë komoditetit të tij...