BMW 7 Series. Të gjitha gjeneratat e makinës legjendare.

BMW 7 Series është një familje luksoze e makinave që u prezantua tek publiku i gjerë në qershor 1977 si një zëvendësim për BMW E3. Në total, që nga fillimi i lëshimit të serisë së 7-të, 6 gjenerata kanë ndryshuar.


Gjenerata e parë, trupi E23

Prodhuar nga viti 1977 deri 1986.

Gjatë viteve të prodhimit, 290 mijë makina kanë dalë nga linja e montimit me këtë trup. Për pamjen e saj, E23 mori emrin «Shark». Ky makinë ka elemente të dizajnit BMW E3, por ka shumë dallime. Makinat për gjeneratën e parë janë marrë nga E3. Këto ishin motorët M30 dhe varietetet e tyre, në vëllim prej 2,5 deri në 3,4 litra.

  • Versioni 2.5 litër i E23 mund të blihet vetëm për nevojat e institucioneve shtetërore.
  • Versioni më i fuqishëm i E23 — 745i me një motor turbo dhe një fuqi prej 252 kuaj fuqi, shkoi në shitje në vitin 1980.

Gjenerata e parë BMW 7 Series kishte transmision automatik me 3 dhe 4 shpejtësi ose transmision manual. Në makinë u përdorën lëkurë me cilësi të lartë dhe të brendshme natyrale të drurit. Ndër sistemet elektronike: kontrollin e klimës dhe kompjuterin në bord.
Pas ristilimit të E23, një ndryshim i lehtë në pamjen ndodhi, sistemi ABS u shfaq dhe airbag për shofer. Në atë kohë, ajo ishte teknologjia më e fundit e sigurisë.
Sigurisht, në atë kohë ishte modeli më i avancuar teknikisht BMW, me një kompjuter në bord, kontroll klimatik, pasqyra të nxehta dhe xhami ballor.
Difektet i raportoheshin shoferit me simbole të veçanta në panelin e instrumenteve dhe makina vetë të kujtonte kur ishte e nevojshme për të kryer mirëmbajtjen e ardhshme, me informacionin përkatës që mund të merrej nga kompjuteri në bord. Në atë kohë, ishte pothuajse fantastike!


Gjenerata e dytë, trupi E32

Prodhuar nga 1986 në 1994.

Nga mesi i viteve 1980, trupi E23 ishte i vjetëruar dhe BMW prezantoi një trup të ri për serinë 7 — E32.Makina është bërë më e gjatë, ka marrë një dizajn modern dhe inovacione të ndryshme elektronike, duke përfshirë kontrollin e klimës për 2 zona dhe optikën e ksenoneve.

Gjenerata e parë
Gjenerata e dytë
4859 mm
4910 mm
  • Përveç motorëve të marrë nga E23, një gjeneratë e re e motorëve atmosferikë shtoi V8 dhe V12.
  • Makinat ishin të pajisura me një «mekanikë» 5-hapash ose me një «automatike» 4-hapash.
  • Për herë të parë një version me një bazë të zgjatur — Li.
  • Në vitin 1987, 750 Li ishte e pajisur me një motor M70 me fuqi 300 kuaj fuqi, me të cilin makina përshpejtohej në 100 km/h në vetëm 7.4 sekonda.

Në vitin 1992 ka pasur një ristilim të E32. Motorë të rinj V8 me volum 3,0 dhe 4,0 litra u shtuan — për versionet 730i dhe 740i. Në versionet më të mira, mundësia për të zgjedhur mënyrën e funksionimit të veturës: rehati ose sport. Lustrim i dyfishtë dhe izolimi i përmirësuar i zërit lejohen të heqin tingujt e jashtëm
Blerësit iu ofruan prerje të llojeve të ndryshme të lëkurës dhe drurit për të zgjedhur. Vendet kishin një memorie të përdoruesit. Paketa kryesore Highline përfshinte një telefon, faks dhe një frigorifer.
Një total prej 310 mijë makina të gjeneratës së dytë të BMW 7 Series janë prodhuar.


Gjenerata e tretë, trupi E38

Prodhuar nga 1994 në 2001.

Dizajni i këtij brezi në krahasim me paraardhësit e tij është bërë edhe më brutal dhe më dinamik.E38 u prodhua në sedan dhe sedan të gjatë (+140 mm). Kishte gjithashtu E38 të blinduar me një nivel maksimal mbrojtjeje, ato rezistonin edhe nga gjuajtjet nga armët automatike.

Opsionet për zgjedhjen e fuqisë së motorit ishin shumë:

  • benzinë 728i, 730i, 735i, 740i dhe 750i u pajisën me motorë nga 2.8 deri në 5.4 litra dhe fuqi nga 193 në 326 kuaj fuqi
  • motorët e parë me naftë 25tds, 730d dhe 740d morën motorë me kapacitet 143, 193 dhe 245 kuaj fuqi

Gjenerata e tretë e serisë 7 është rehati në traditat më të mira: makina mori sisteme elektronike moderne që e balancuan funksionimin e motorëve, transmetimit dhe pezullimit (suspensioneve).


Gjenerata e katërt, E65, E66

Prodhuar nga 2001 në 2008.

Në gjeneratën e katërt, dizajni i Serisë 7 ka ndryshuar shumë. Makina ka humbur brutalitetin e saj. Sipas ekspertëve, kjo nuk është dizajni BMW më i suksesshëm sepse makina doli me një «fytyrë të trishtuar» dhe revista “Time” e quajti BMW në trupin E65 më të shëmtuarën makinë. Por reklamat e këqija janë edhe reklama: janë shitur më shumë se 330 mijë makina dhe këto ishin shitje rekord për serinë 7. Përveç dizajnit të ri, E65 ka marrë sistemet më të reja elektronike që BMW ka përdorur deri më tani. Për shembull, sistemi iDrive. Përveç sedan standard-size, një modifikim është bërë me një rritje aksi të bazës së rrotave me 140 mm (trupi E66).

Zgjedhja e motorëve për këtë makinë ishte e mrekullueshme. Motori më i fuqishëm ishte një V12 për 760i, ai kishte 445 kuaj fuqi dhe u përshpejtua në 100 km/h në 5,5 sekonda. E65 dhe E66 janë prodhuar me benzinë, naftë dhe madje edhe me motorë hidrogjeni. BMW Hydrogen 7 është makina e parë e prodhimit të eko-motorëve në botë. Të gjitha makinat ishin të pajisura me një transmetim automatik me 6 shpejtësi. Ndryshe nga gjeneratat e mëparshme, gjenerata e katërt BMW 7 është prodhuar vetëm me makinë me rrota aktive të pasme.

Brendësia e makinave ishte prej lëkure me hije të ndryshme dhe dru të rrallë. Për një pagesë shtesë, blerësi mund të marrë ndenjëse shtesë me vende ngrohje, ventilimi, funksion masazh — dhe shumë opsione të tjera, duke përfshirë pezullimin me amortizues adaptivë.


Gjenerata e pestë, F01-F04

Prodhuar nga 2008 deri 2015.

Gjenerata e pestë e serisë BMW 7 sollën shumë gjëra të reja në historinë e këtij modeli: të gjitha me rrota aktive, versioni i parë hibrid, një paketim M i akordimit të plotë dhe kthimi i motorëve me turbina të benzinës, që nuk janë instaluar që nga E23.
Ndryshimi kryesor ndikoi në dizajnin — u bë më elegante. Përveç makinës me rrota aktive të pasme, klientëve iu ofrua një makinë e re «e zgjuar» me të gjitha rrotat active në Xdrive. Si një transmetim, kjo veturë përdorte vetëm transmision automatik me 8 shpejtësi.

Motorët e F01-F04 ishin motorë me benzinë dhe naftë 3.0, 4.4, 6.0 litra me sistemin TwinPower Turbo. Numri i cilindrave ndryshon nga 6 në 12.
Bavarezët bënë versionin e parë hibrid, duke shtuar një motor elektrik me fuqi 20 kuaj fuqi për motorrin V8 të benzinës. Fuqia totale e këtij hibridi — 465 kuaj fuqi.

Në vitin 2012, brezi i pestë i serisë BMW 7 u ristrukturua. Brendësia e modelit ka ndryshuar tërësisht, ka hapësirë edhe më të madhe. Për herë të parë në Serinë 7, ata vendosën një pult kontrolli digjital me projeksion të të dhënave në xhamin para shoferit. Opsione të tjera të rëndësishme përfshijnë një sistem të shikimit të natës, paralajmërimet për shënimin e rrugëve dhe kontrollin e lundrimit të radarëve.
Vlen të përmendet se pas këtij ristilimi, cilësia e ndërtuar e makinës ka rënë. Shumë pronarë u ankuan që disa pjesë, duke përfshirë motorin dhe kutinë e marsheve, duhej të ndryshoheshin gjatë shërbimit të garancisë pesëvjeçare nga tregtari.


Gjenerata e gjashtë, G11-G12

Në dispozicion nga 2015.

BMW 7 Series me çdo gjeneratë po bëhen më luksoze, më të zgjuara, më të fuqishme dhe më të shtrenjta. Sedan i ri i kësaj kompanie gjermane u prezantua në verën e vitit 2015.
Makina mori një platformë të re CLAR dhe dy indekse të trupit — G11 për sedan dhe G12 për sedan të gjatë.
Makinat janë të pajisura me motorë të rinj të serive B, si dhe me motorë me naftë për 3 litra, me një kapacitet prej 245 kuaj-fuqi dhe 3,0 dhe 4,4-litra motorë me benzinë me një kapacitet prej 450 kuaj-fuqi.
Ekziston edhe një version hibrid i G11-G12, fuqia e saj totale prej 326 kuaj-fuqi.


Ristilimi G11-G12 2019.


Paraqitja e parë e restyling e ardhshme të gjeneratës aktuale BMW 7-Series u shfaq në pranverën e vitit 2018. Megjithatë, zyrtarisht modeli u paraqit në publik vetëm në janar 2019 dhe duhet të theksohet se shfaqja e saj tejkalonte të gjitha pritjet e tifozëve të kësaj marke gjermane.
Dizajni i jashtëm ishte një surprizë e këndshme — doli të jetë më grabitqare, por gjithashtu u bë më aristokratike. Sa i përket brendësisë, ajo gjithashtu ka ndryshuar shumë. Ka një timon të ri drejtues dhe multimedial kompleks BMW Operating System 7.0 me funksionalitet të zgjeruar.
Ndër risitë e tjera, vlen të theksohet instalimi i qelqit të laminuar në dyert anësore dhe në pjesën e prapme, një rritje në gamën e materialeve të ngjyrave për pjesën e brendshme të makinës.

Lista e pajisjeve teknike përfshin:

  • Optika LED e dritës së kokës me funksionin adaptiv.
  • Kontrolli radar i lundrimit me aftësinë për të identifikuar këmbësorët dhe kafshët në rrugë.
  • Sistemi i vizionit të natës.
  • Sistemi multimedial me qasje në internet, Bluetooth dhe kontroll zëri dhe gjesti.
  • Tapiceri lëkure.
  • Kontur ndriçimi i brendshëm.
  • Kompleksi portativ multimedial për pasagjerët e pasëm me dy monitorë dhjetë-inç.
  • Fuqia e përparme dhe vendet e pasme me ngrohje, masazh, ventilim.
  • Kontrolli i klimës me katër zona me jonizim automatik të ajrit.
  • Lustrim panoramik i çatisë me çati.
  • Kompleksi i navigimit.
  • Sistemi i kamerës së rishikimit rrethues të rrethit.
  • Asistent i Parkimit.

Çmimi fillestar i versionit të ristiluartë modelit BMW 7-Seria 2019 do të jetë së paku 88,000 euro.


Specifikimet teknike

Makina është projektuar në një platformë me një pezullim plotësisht të pavarur të të dy akseve, i cili gjithashtu përfshin komponente pneumatike. Pas përmirësimit, karakteristikat e pezullimit u optimizuan për të përmirësuar ekuilibrin midis trajtimit dhe rehatisë.

Parametrat e trupit:
Gjatësia
Gjerësia
Lartësia
5260 mm
1902 mm
1479 mm

Motorët e benzinës dhe naftës BMW 7 seritë e mëparshme u përmirësuan seriozisht, kështu që fushata e përditësuar u fut në treg me motorë më ekonomikë dhe ekologjikë.
BMW paraqet 4 variante të motorrit me benzinë dhe 3 versione me naftë.
Benzina: 2.0 (249 kuaj fuqi), 3.0 (340 kuaj fuqi), 4.4 (530 kuaj fuqi), 6.6 (585 kuaj fuqi).
Diesel: 3.0 (265, 320 dhe 400 kuaj fuqi). Të gjithë motorët janë të pajisur me një transmision automatik me 8 shpejtësi ZF.

Versioni hibrid përbëhet nga një motor turbo me benzinë 3.0 litra me fuqi 286 kuaj fuqi dhe një motor elektrik me kapacitet prej 113 kuaj fuqi. Për akumulimin e energjisë në versionin hibrid plotëson baterinë litium-jon me një kapacitet prej 12 kWh, montuar nën sediljet e pasme të makinës. Kur ecni vetëm në një motor elektrik, bateria siguron distancën 50-58 km, shpejtësia maksimale në këtë mënyrë kufizohet në 140 km/h.


Exterior

Pamja e veturës si rezultat i modernizimit ka ndryshuar shumë, ndryshimi kryesor është një grilë e madhe. E njëjta grilë është instaluar në mbikalimin BMW X7. Madhësia e përgjithshme e radiatorit u rrit me 40%, për të cilën ishte e nevojshme për ta bërë kapakun e makinës 50 mm më të lartë. Gjithashtu, projektuesit BMW kanë ndryshuar dritat, duke i bërë ato më kompakte. Optika e kokës në versionin bazë janë LED adaptive dhe për një pagesë shtesë makina mund të pajiset me fenerët BMW Laserlight me një aftësi drite prej 560 metrash.
Pjesa e pasme e sedan gjithashtu ka pësuar një ndryshim të madh. Këtu janë shfaqur dritat e reja dhe bumpers me një arkitekturë të ndryshme tubesh.
Pjesët anësore të trupit të serisë BMW 7 janë modifikuar gjithashtu nga projektuesit e kompanisë. Ka rrota të reja të aliazhit, madhësia e të cilave varion nga 17 në 21 inç, në varësi të pajisjeve të automjetit. Opsionale në dispozicion janë disqe 19 inç me ngjyra Orbit Grey, disqe 20 inç dhe disqe 21 inç me një model W-formë.
Pas ristilimit, sedan BMW ekzekutiv 7 Series është bërë 22 mm më të gjatë.


Interieri

Në kabinën e Series 7 pas rimodelimit, ndodhën shumë ndryshime të rëndësishme. Gjëja e parë që vënë në dukje zhvilluesit është izolimi i përmirësuar i zhurmës, i cili sigurohet nga qelqi i laminuar me një trashësi prej 5.1 mm. Nëse vetëm xhami ishte shumë shtresorë para ristilimit, tani ajo do ishte ende anësore dhe të pasme. Një lustrim i tillë pa një shtesë të parave të gatshme ofrohet vetëm në versionet 750i dhe M760i dhe në versione të tjera ajo vjen si një opsion i paguar.

Inovacione të tjera në brendësi të sedanit bavarez përfshijnë një panel dixhital prej 12.3 inç, sistemin multimedial BMW Operating System 7.0, një timon të ri multifunksional, dritare me heshtje të operuar, një dritë Ambient të modifikuar dhe një sistem argëtimi për udhëtarët e radhës së dytë me dy ekran 10 inç Full-hD. Opsionet e brendësisë së makinës janë rimbushur me kombinime të reja materiale: Mbulesa standarde e lëkurës Dakota është e disponueshme në pesë hije, lëkure ekskluzive Nappa me qepje dekorative dhe lëkurë të hollë Merino me variante të kundërta në gjashtë ngjyra.

BMW 7-Series ka sistemet më të avancuara të asistencës së shoferit që minimizojnë rrezikun e një emergjence në rrugë. Për shembull, versioni bazë i asistentit elektronik Asistent Driving është në gjendje të zbulojë këmbësorët dhe çiklistët, të paralajmërojë rreth kalimit të korsirave, të parandalojë goditjet me automjete të tjera, të lexojë udhëzimet e kufizuesve të shpejtësisë, të ndjekë lëvizjen në rrugë kur kthehet. Versioni modern i Asistentit Driving Professional është në gjendje: të rregullojë lëvizjen e veturës në rrjedhën e trafikut, të kontrollojë shpejtësinë bazuar në të dhënat e navigacionit, të shmangë makinat dhe këmbësorët që shfaqen papritmas në rrugë, për të shmangur goditjet anësore. Si shpërblim, blerësi merr një sistem të vizionit të natës dhe një ndihmës parkimi, i cili ju lejon të largoni parkingun në trajektoren e mbërritjes (Funksioni i Reversing Assistant) ose për të kryer parkim të largët (Parkim me telekomandë).

Kthehu tek blogu Shënimi tjetër