Ajër i kondicionuar në makinë. Rekomandime për përdorim.

Vera ka ardhur! E së bashku me të ka ardhur edhe vapa, e cila nuk shton aspak ngushëllim në makinë. Kështu është nëse nuk ka ajër të kondicionuar. Por edhe nëse keni ajër të kondicionuar, juve mund ta sëmureni. Si të përdorim ajrin e kondicionuar në makinë në të nxehtë, në mënyrë që ajo të jetë e rehatshme për shoferin dhe të gjithë pasagjerët? Dhe kështu që të mos dëmtojë veturën. Le të përpiqemi ta kuptojmë.

Për të krijuar një temperaturë të rehatshme në makinë në verë, është e nevojshme që kondicioneri të funksionojë siç duhet dhe me efikasitet. Për ta bërë këtë, ju duhet të pastroni rregullisht filtrin e kabinës së makinës, pastroni radiatorin dhe kështu me radhë.
E gjithë kjo është detyrë e specialistëve të shërbimit auto, por shoferi duhet të dijë gjithashtu disa rregulla për përdorimin e ajrit të kondicionuar të automobilave.


Si ta ftohim shpejtë brendësinë e makinës?

Kjo është gjëja e parë që dëshironi të bëni në ditët e nxehta të verës. Veçanërisht nëse makina qëndron në rrugë për një kohë të gjatë nën diell. Ftohja e kabinës jo vetëm që duhet të aplikojë rrjedhjen e ajrit të ftohtë nga kondicioneri, është gjithashtu e nevojshme të hapni pak dritaret e makinës. Pra, procesi i ftohjes, do të shkojë më shpejt.
Para se të hyni në brendësinë e nxehtë të makinave, është e nevojshme të ventiloni atë duke hapur dritaret dhe dyert, duke e kthyer kondicionerin në minimum. Nëse, me dritaret e mbyllura, vendoset në që ajri të qarkullojë brenda kabinës, atëherë ftohja do të shkojë më shpejt.
Nëse nuk keni kohë të prisni derisa kabina të ketë një temperaturë të rehatshme, mund të bëni sa më poshtë: filloni të lëvizni, ndizni ajrin dhe kur shpejtësia është mbi 40 km/h, hapni dritaret për një minutë. Kjo do të ndihmojë për të lënë shpejt ajrin e nxehtë dhe më pas udhëtimi juaj do të jetë i rehatshëm.


Si të përdorni ajër të kondicionuar çdo ditë?

Nuk është e nevojshme të drejtohen rryma të ftohta të ajrit në xhamin e makinës të nxehtë nga dielli. Nëse mund të shmangni një goditje të madhe, mikrothyerje mund të ndodhin me probabilitet të lartë. Në të ardhmen, mikrothyerja mund të rritet dhe xhami do të duhet të ndryshohet. Vlen të kujtohet se një rënie e mprehtë e temperaturës brenda makinës ka një efekt negativ në vula në gome dhe pjesë plastike ose druri.
Ajri i ngrohtë gjithmonë ngrihet. Për të siguruar ftohjen e duhur graduale të kabinës, është e nevojshme të drejtoni rrjedhën e ajrit lart dhe pak në anët. Në këtë mënyrë do të jetë ftohtë për të dy pasagjerët e përparme dhe të pasme. Temperatura e rehatshme e përdorimit të ajrit të kondicionuar të makinave varion nga 21-23 gradë. Nëse ka disa njerëz që udhëtojnë në makinë që e kuptojnë «të ngrohtë të ftohtë» në mënyra të ndryshme, atëherë është më mirë thjesht të pajtoheni, duke zgjedhur kushte të përshtatshme për të gjithë. Dikush u ndje shumë i nxehtë — ne ulëm temperaturën e kondicionerit, dikush u bë i ftohtë — shtuam.

Mungesa e ngjyrosjes, pluhuri në plastikë, i cili, për shkak të kësaj pluhuri nuk pasqyron rrezet e diellit dhe qelqin e pista, kontribuon në ftohjen e ngadaltë të kabinës dhe ngrohjen e saj. Mos jini dembel gjatë parkimit të gjatë për të përdorur ekranet mbrojtëse të bëra nga fletë metalike.
Nëse është e mundur (pa kërcënimin e vjedhjes), lini dritaret e makinës pak të hapur. Vera është një periudhë kur duhet të kujdesesh për një makinë më shumë se në dimër.

Lista e veprimeve të detyrueshme për përdorim të makinave verore:

  • të bëjë një ngjyrë të lehta,
  • përpunon rregullisht pjesët e brendshme plastike me mjete të posaçme,
  • vizitoni rregullisht lavazh.

Larja e duhur e makinave jo vetëm që do të ndihmojë në krijimin e rehati në makinë, por edhe në ruajtjen e bojërave të trupit, e cila është e ekspozuar ndaj dritës së agresive të diellit gjatë verës.


Si të mos sëmureni?

Gjëja e parë që duhet bërë për të mos sëmurur është që rregullisht të ndryshoni filtrin e kabinës, ku bakteret e rrezikshme mund të grumbullohen. Mjafton të bëhet dy herë në vit — në pranverë dhe në vjeshtë.
Nëse gjatë funksionimit të kondicionerit ose ngrohës ju ndjeni aromat, atëherë duhet të kryeni përpunimin antibakterial. Në shitje tani ka shumë mjete të posaçme për këtë. E dyta në rëndësi është temperatura e rehatshme dhe drejtimi i rrjedhës së ajrit të ftohtë. Shmangni drejtimin e ajrit të ftohtë. Pasojat mund të jenë shumë serioze — inflamacionet e fytit, mushkërive, syve dhe veshëve.
Duke u kthyer në kondicioner, mos e vendosni menjëherë temperaturën minimale. Lëreni trupin tuaj të mësohemi duke ulur temperaturën ngadalë. Disa shoferë besojnë se është më mirë të drejtohet rrjedha e ajrit në këmbë. Është gjithashtu shumë e rrezikshme dhe mund të çojë në ftohjet. Veçanërisht nëse ka këmbë të hapura të lehta. Duhet të theksohet se këmbët e ngrira ndjejnë që pedalet janë më keq. Dhe kjo mund të çojë në një aksident!


Ajër i kondicionuar ose dritare e hapur?

Shumë shoferë po përpiqen të luftojnë nxehtësinë thjesht duke hapur dritaret e makinës. A është e mundur të bëhet kjo? Sigurisht jo!

  • riding me dritaret hapur nuk e kursen ngrohjes,
  • në makinë bëhet shumë e zhurmshme,
  • shoferi dhe pasagjerët bëjnë dëm të madh për veten e tyre nga tymi i shkarkimit,
  • rritjen e konsumit të karburantit!

Sigurisht, ngasja me kondicionerin gjithashtu ndikon në konsumimin e karburantit, por me dritaret e hapura, konsumi i karburantit është edhe më i madh. Pra, duke zgjedhur mes dritares së hapur dhe duke e kthyer në kondicioner, zgjedhja është pikërisht në favor të kondicionerit! Gjëja kryesore është që të përdorni kondicionerin në mënyrë korrekte. Përdorimi i pasaktë mund të shkaktojë dëme në kondicioner dhe probleme shëndetësore për shoferin dhe udhëtarët.

Kthehu tek blogu Shënimi tjetër