A mund të blej një Range Rover të gjeneratës së tretë të përdorur?

Makinat e markës Land Rover shpesh kritikohen në mënyrë të paargumentuar nga disa njerëz, që i dinë «shumë mirë» veçoritë e makinave dhe e konsiderojnë veten ekspertë të kësaj fushe. «Ekspertë» të tillë besojnë se:

  • cilësia e fuoristradave Land Rover është në nivel mesatar;
  • defektet ndodhin aq shpesh sa edhe tek makinat e lira;
  • kostoja e riparimit është shumë e lartë, etj.

Më shpesh kritikohet modeli flamurtar i gjeneratës së tretë Range Rover, i cili u prodhua nga 2002 deri në 2012. Po, në të vërtetë, në fillim (nga 2002 deri 2003), këto fuoristrada kishin mangësi të ndryshme. Kjo u vu re në rregullimet elektrike jofunksionale të xhamave dhe pasqyrave anësore, nga radiatorët e ftohjes rridhte lëng, fenerët e pasëm shpesh djersiteshin si dhe probleme të tjera të vogla që rregulloheshin lehtësisht në çdo qendër të shërbimit teknik Land Rover.


Inxhinierët e kompanisë gjithashtu u përpoqën të korrigjonin gabimet e tyre dhe aty nga 2004 ato u mënjanuan plotësisht. Tani, pas disa vitesh përdorimi, pronarët e makinave të përdorura Range Rover të gjeneratës së tretë vijnë në servis vetëm për të kryer një kontroll teknik dhe për të kontrolluar gjendjen e suspensionit të fuoristradeve të tyre. Sipas ekspertëve të qendrave teknike të Land Rover, gjendja e suspensionit varet nga mënyra e ngarjes së makinës nga ana e pronarit dhe kushtet e përdorimit të makinës. Prandaj, duke pasur një marrëdhënie të mirë me automjetin, suspensioni i Range Rover mund të shërbejë për një kohë shumë të gjatë dhe të mos i shkaktojë ndonjë problem pronarit.

Për shembull, suspensioni i pasëm i Range Rover nuk ka asnjë pjesë të thyeshme dhe për këtë arsye, është shumë i besueshëm, edhe nëse duhet ta ngisni në rrugë të këqija çdo ditë. Një tjetër pikë të dobët të Range Rover të gjeneratës së tretë, disa «ekspertë» konsiderojnë kompjuterin në bord. Por edhe ky është mendim i gabuar! Ky kompjuter komandon të gjithë funksionet e fuoristradës: nga mënyra e funksionimit të suspensionit pneumatik deri në funksionin e palosjes së pasqyrave. Dhe nuk është për t'u habitur që ky kompjuter ndonjëherë funksionon ngadalë. Prandaj, nuk duhet të shani kompjuterin e fuoristradës. Përveç kësaj, jo të gjithë pronarët e Range Rover e vënë re këtë problem.


Range Rover e gjeneratës së tretë ishte e pajisur me: motorë benzine V8 me vëllim 4,2 litra (390 kuaj fuqi), 4.4 litra (286, 299 dhe 306 kuaj fuqi) 5.0 litra (375 dhe 510 kuaj fuqi) dhe motorë me naftë 3.0 litra (177 kuaj fuqi) dhe 3.6 litra (272 kuaj fuqi). Të gjithë këta motorë janë shumë të besueshëm, por, si të gjithë motorët modernë, kërkojnë lëndë djegëse me cilësi të lartë dhe kontroll teknik në kohë. Të gjithë motorët kanë një dinamikë të mirë shpejtësie, përveç motorit më të vogël me naftë 3.0 litra. Megjithatë, 177 kuaj fuqi të tij nuk janë të mjaftueshme për shpejtësinë e një makine me peshë 2.5 ton. Por për një udhëtim të qetë në autostradë, mjaftojnë edhe 177 kuaj fuqi.Fuoristrada u ofrua në katër konfigurime: Vogue (bazë), Westminster, Supercharged dhe Supermastered Westminster (top). Top-konfigurimi përfshinte:

  • tapiceri lëkure me funksionin e ngrohjes dhe ventilimit, si dhe me të gjitha rregullimet elektrike;
  • sisteme të ndryshme të sigurisë (ABS, EBD, HDC, DSC, ETC);
  • sensorë parkimi;
  • televizor + navigator;
  • kamera të pamjes së pasme;
  • telefon të integruar;
  • sistem DVD, etj.

Range Rover është shumë i sigurt në rrugë. Drejtimi i timonit dallohet nga saktësia e lartë. Bilanci i suspensionit është rregulluar plotësisht për komoditetin e shoferit dhe pasagjerëve. Nuk ka asnjë ankesë për funksionimin e marshit automatik. Marshet ndërrohen me saktësi dhe shpejtësi.
Rezulton se, Range Rover e gjeneratës së tretë është një fuoristradë shumë praktike dhe e besueshme dhe gjithçka që thonë për të «ekspertë» të ndryshëm (që kurrë nuk kanë zotëruar një makinë të tillë) nuk është e vërtetë! Range Rover e gjeneratës së tretë absolutisht nuk mbetet prapa konkurentëve të saj në cilësinë e pjesëve, në cilësinë e përdorimit dhe më e rëndësishmja, në besueshmëri.


‹ Postimi i mëparshëm Postimi tjetër